קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות39
מגזין

פסטה עם פסטו לא משופם

פסטה עם פסטו לא משופם
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנה עיקרית, אז תנו הזדמנות ל פסטה עם פסטו פסולה. מנה זו מכילה סביב 37 גרם חלבון 34 גרם של שומן, וסך הכל 809 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %27 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו עלי בזיליקום, שיני שום, פרמזן ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב צנוברים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת אגס עם צנוברים כקינוח. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. מתכונים דומים: פסטה קון il pesto alla Trapanese (עגבניות ושקדים פסטו), פסטה כוסברה פטרוזיליה / פסטה, ו פסטה פסטו.

הוראות

1
מביאים סיר גדול של מים מלוחים לרתיחה ולאחר מכן מוסיפים את הלינגוויני. בעוד הפסטה מתבשלת, יוצקים את שמן הזית למחבת גדולה וזורקים פנימה כמה שיני שום קלופות. מבשלים על חום עדין עד השום מתחיל להפוך חום בהיר והניחוח שלה מרחף כלפי מעלה.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
לינגווינילינגוויני
ציפורןציפורן
שוםשום
פסטהפסטה
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
סירסיר
2
הסר את ציפורן מהמחבת ולקחת את המחבת את החום. בערך לקצוץ או לגרוס ערימה של עלי בזיליקום, להפריש. במחבת יבשה שנייה, טוסט קומץ או כך של צנוברים. כאשר הפסטה מוכנה, לנקז אותו, לזרוק אותו בשמן זית שום חדור, ולאחר מכן להעביר לקערה חמה. אח על כמה פרמזן, ולאחר מכן, באמצעות מקלף ירקות, לגלח בחלק פקורינו ומפזרים עם צנוברים קלויים. לזרוק היטב, לזרוק על כל אבל קומץ קטן של עלי בזיליקום, ולהסתובב שוב. לגרר קצת יותר גבינה מעל ומפזרים עם עלי בזיליקום קרועים הנותרים.
מרכיבים שתצטרך
בזיליקום טריבזיליקום טרי
שמן זיתשמן זית
צנובריםצנוברים
ירקירק
פקורינופקורינו
גבינהגבינה
ציפורןציפורן
שוםשום
פסטהפסטה
טוסטטוסט
ציוד שתשתמש בו
קולףקולף
מחבתמחבת
קערהקערה