קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות1
ציון בריאות41
מגזין

פסטה פגיולי

פסטה פגיולי
פסטאן דואר פגיולי יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתכון זה מכין 1 מנות עם 378 קלוריות, 22 גרם חלבון, ו 12 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 21% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. גשו לסופר וקנו עגבניות, פרמזן, פסטה, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש בשמן הזית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פרפה בננה מוקפצת, גרנולן ויוגורט כמו קינוח. 1 אדם שמחו שהם ניסו את המתכון הזה. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. הציון הזה מוצק. נסו מרק פסטאן ושעועית כליה בן 30 דקות (פסטאן אי פגיולי), פסטאן פגיולי קון סלסיצ'ה (פסטאן ושעועית עם נקניק), ו פסטאן אי פגיולי (פסטאן ושעועית) מאת שרה אולסן (מתכונים דומים).

הוראות

1
מבשלים את הפסטה לפי הוראות החבילה. בינתיים מחממים את השמן במחבת קטנה על אש בינונית-גבוהה.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים את השום ומבשלים 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
3
מוסיפים את העגבניות והשעועית ומבשלים, תוך ערבוב מדי פעם, עד שהם מחוממים, כ -3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
שעועיתשעועית
4
מוסיפים את הפסטה המבושלת.
מרכיבים שתצטרך
פסטה מבושלתפסטה מבושלת
5
מסירים מהאש ומערבבים פנימה את הפרמזן.
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן

ציוד

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו ורדיצ ' יו הם אפשרויות נהדרות עבור איטלקית. האיטלקים יודעים אוכל והם יודעים יין. טרביאנו ורדיצ ' יו הם יינות לבנים איטלקיים המשתלבים היטב עם דגים ובשר לבן, ואילו קיאנטי הוא אדום איטלקי נהדר למנות כבדות ונועזות יותר. עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
ספאלטי קיאנטי די. או. סי. ג ' י.
ספאלטי קיאנטי די. או. סי. ג ' י.
מיוצר בעיקר מ סנגיובטו גפנים של ה אחוזת פוג ' יו רייל, יין מובנה קלאסי זה מציג תווים של אדמה ועור על האף עם גוונים עצים. הפרי נקי ורך, עם טאנינים עדינים על הסיום.