קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות39
ציון בריאות17
מגזין

פרוס טאקו טונה רך

פרוס טאקו טונה רך
המתכון פרוס טונה טאקו רך יכול לספק הכמיהה המקסיקנית שלך בסביבה 45 דקות. והוא יספק כ 39 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה במנה זו יש: 95 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 5g של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לכו לחנות ותרימו תיבול גריל, שמן צמחי, מלח ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. עם כפית ציון 77% המנה הזו מוצקה. מתכונים דומים: טאקו רך עם צ'ילי פרוס וגבינה (Rajas Con Queso), חזיר מתובל פרוס מקסיקני טאקו רך עם צ'יפס בתנור טקסס, ו טאקו טונה רך בריא.

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

מרלו, פינו נואר ויין רוזה הם בחירה מצוינת לטונה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. אתה יכול לנסות מרלו עמק אלכסנדר עמק Matanzas קריק. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 28 דולר לבקבוק.
נחל מאטנזה אלכסנדר עמק מרלו
נחל מאטנזה אלכסנדר עמק מרלו
צבע סגול בינוני. טעמים של שזיף satsuma, שוקולד מריר מכוסה פטל, וניחוחות allspice בעיקר. על החיך, זה מרלו קלאסי עם ריכוז טוב. הוא מלוח ובינוני בעל טאנינים קטיפתי. עוגת דובדבנים תוצרת בית טארט וניחוחות עץ סנדל נתפסים בקלות בעת טעימות.