קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות10
ציון בריאות8
מגזין

צ'ילי מקסיקני גבינתי

צ'ילי מקסיקני גבינתי
צ'ילי מקסיקני גבינה היא מנה עיקרית מקסיקנית. , מתכון זה מכסה 18% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת מכילה 444 קלוריות , 24 גרם חלבון ו -33 גרם שומן . המתכון הזה משרת 10. הוא מובא אליכם על ידי Taste of Home. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, והייתי אומר שהוא פגע במקום. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה נטולת גלוטן וקטוגנית . זה מושלם עבור הסופרבול . מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 25 דקות . אם יש לכם שעועית, סלסה, שמנת וחופן של מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 40% , שהוא מוצק. תחרות צ'ילי שנתית 5: כניסה - צ'ילי קינואה מקסיקנית + תפריט שבועי , תחרות צ'ילי שנתית 9: כניסה - פסטה צ'ילי צ'ילי בסיר אחד + תפריט שבועי , ופנה מקסיקני גבינה דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
בסיר גדול מבשלים בשר בקר ובצל על אש בינונית עד שהבשר כבר לא ורוד; לנקז. מערבבים פנימה את הגבינה, הסלסה, השעועית, העגבניות ואבקת הצ'ילי. מבשלים 10 דקות או עד שהגבינה נמסה.
מרכיבים שתצטרך
2 1/2 כוסות בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)2 1/2 כוסות בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)
פתיתי פלפל אדום כתוש, בתוספת תוספת לקישוטפתיתי פלפל אדום כתוש, בתוספת תוספת לקישוט
טריזים שומרי משקל טריזים למריחהטריזים שומרי משקל טריזים למריחה
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
פנה (פסטה בצורת נוצה) או פארפאלה (פסטה גדולה בצורת פפיון)פנה (פסטה בצורת נוצה) או פארפאלה (פסטה גדולה בצורת פפיון)
סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)
1-1/3 כוסות Minute® אורז לבן1-1/3 כוסות Minute® אורז לבן
קליפה מלימון אחד (להסיר את כל החרבן הלבן)קליפה מלימון אחד (להסיר את כל החרבן הלבן)
ציוד שתשתמש בו
אבקת ג'לטין לייםאבקת ג'לטין ליים
2
מסירים מהאש; מערבבים פנימה שמנת חמוצה.
מרכיבים שתצטרך
לחם פומפרניקל פרוס עבה, לא חובהלחם פומפרניקל פרוס עבה, לא חובה

יין מומלץ: קאווה, שיראז, Grenache

צ'ילי עובד ממש טוב עם קאווה, שיראז וגרנאש. באדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. ה-Bodegas Naveran Brut Cava עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
Bodegas Naveran Brut Cava
Bodegas Naveran Brut Cava
ל-Naveran Brut Vintage יש ניחוחות פרחוניים, לחם קלוי והדרים אקספרסיביים ומלאים. טעמי הדר ופירות אבן חריפים, עדינים, קלים ונקיים בחך בעלי אופי רענן ופריך. טעם עיוור, קל לטעות בזה כשמפניה נהדרת. קאווה מאוד תכליתי כאפריטיף לפני הארוחה, לליווי קינוח לאחר מכן ו(הפתעה!) ליהנות במהלך הארוחה. נברן ברוט וינטג' זה ישתלב עם גבינות רכות, פירות טריים, בשרים לבנים (חזיר ועוף) ואפילו בשרים אדומים עשירים בטעמים. הקאווה הזו נהדרת ללגימה בפני עצמה, במיוחד לקבלת פנים ואירועי "עמידה" אחרים.