קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות5
ציון בריאות7
מגזין

צ'אודר שרימפס פשוט

צ'אודר שרימפס פשוט
צ'אודר שרימפס פשוט הוא מנה עיקרית שמגישה 5. המתכון הזה מכסה 14% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת של מנה זו מכילה סביב 16 גרם חלבון, 12 גרם שומן, ובסך הכל 292 קלוריות. אם יש לכם חמאה, בצל, חלב וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר פסקטריאן דיאטה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. עם כפית ציון 43%, המנה הזו מוצקה. נסו מרק דגים פשוט, צ'אודר צדפות פשוט, ו מרק פירות ים פשוט עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בסיר גדול הקפיצו את הבצל, הסלרי, הגזר והפלפל האדום בחמאה למשך 5 דקות או עד שהם רכים. מערבבים קמח עד לקבלת תערובת אחידה; מוסיפים חלב בהדרגה. מביאים לרתיחה; מבשלים ומערבבים 2 דקות או עד להסמכה.
מרכיבים שתצטרך
פפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנותפפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנות
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מוסיפים את השרימפס, תפוחי האדמה, המרק, התירס, תיבול פירות הים והטימין. מנמיכים את האש; מכסים ומבשלים במשך 10 דקות או עד שהם מחוממים.
מרכיבים שתצטרך
(אם משתמשים בשרימפס גדולים יותר, קוצצים גס)(אם משתמשים בשרימפס גדולים יותר, קוצצים גס)
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
2 כוסות שיני שום2 כוסות שיני שום
1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל

יין מומלץ: סוביניון בלאן, ריזלינג, פינו גריג ' יו.

סוביניון בלאן, ריזלינג ופינו גריגיו הם הבחירות המובילות שלי לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס שהוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן או ברוטב שום. אתה יכול לנסות את ראמי צדדי נהר רוסי עמק סוביניון בלאן. סוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -19 דולר לבקבוק.
ראמי צדדי נהר רוסי עמק סוביניון בלאן
ראמי צדדי נהר רוסי עמק סוביניון בלאן
שנת 2017 החלה בחורף רטוב מאוד, וחידשה את מי התהום לאחר מספר שנים של בצורת. כישוף חום בסוף הקיץ האיץ את ההבשלה באזורי גידול גפנים רבים אך השפיע באופן מינימלי במחוז לייק. הפרי היה בבגרות אופטימלית ונקטף רק כמה ימים מאוחר יותר מאשר בשנים קודמות. האיכות הייתה יוצאת דופן, עם חומצה משומרת היטב וביטוי זני. יפה מרקם עם פריך, גימור בהיר.