קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות12
ציון בריאות0
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

צ'ורוס בצורת סהר אפוי

צ'ורוס בצורת סהר אפוי
תמיד כיף שיש עוד מתכון של אירופיים, אז תנו הזדמנות ל צ'ורוס סהר אפוי. יש קינוח זה 91 קלוריות, 1 גר' של חלבון, ו 6 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 12 מנות. המתכון הזה מכסה %0 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו חמאה, קינמון טחון, לחמניות סהר, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זה מובא לך על ידי BettyCrocker.com. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. עם כפית ציון של 6%, צלחת זו היא רעה מאוד (אבל עדיין ניתן לתקן). נסו צ'ורוס אפוי, צ'ורוס אפוי, ו צ'ורוס אפוי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 191°. בקערה קטנה, מערבבים סוכר וקינמון; להפריש. לפרוש בצק; להפריד ל 4 מלבנים. לחץ על כל מלבן 6x4 אינץ', הקשה על ניקובים לאטום.
מרכיבים שתצטרך
קינמוןקינמון
בצקבצק
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
תנורתנור
2
מברשת צמרות של 2 מלבנים עם חלק מהחמאה המומסת; מפזרים על חצי מתערובת הסוכר. למעלה כל אחד עם מלבן שנותר; לחץ על הקצוות בקלילות.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
סוכרסוכר
3
מברשת צמרות עם חמאה מומסת.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
4
עם סכין חדה או חותך פיצה, לחתוך כל מחסנית מלבן לאורכו לתוך 6 רצועות. לסובב כל רצועה 3 פעמים; למקם על גיליון עוגיות ungreased.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
חותך פיצהחותך פיצה
סכיןסכין
5
אופים 9 עד 11 דקות או עד חום זהוב פריך.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
6
מברשת צמרות עם כל חמאה מומסת הנותרים; מפזרים תערובת הסוכר שנותר.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
סוכרסוכר

יין מומלץ: Tempranillo, אלברינו, Grenache

Tempranillo, Albarino, ו Grenache הן אפשרויות נהדרות לספרדית. כאשר זיווג יין עם מנות ספרדיות, למה לא בצע את הכלל "מה גדל יחד הולך ביחד"? אנו ממליצים albariño עבור יין לבן garnachan ו tempranillo עבור אדום. אתה יכול לנסות פלאקו Tempranillo. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 8 דולר לבקבוק.
Flaco Tempranillo
Flaco Tempranillo
מיוצר מכרמים שגודלו באופן אורגני ומגודלים יבש. Flaco מראה את המורכבות של פעמיים את מחירו. הגפנים הללו מטופלות במיקרו-אקלים מגוון, ומאפשרות עקביות גבוהה יותר של בשלות שנה אחר שנה. האופי הטרי והטהור של היין הזה הופך אותו ליין רב-תכליתי במיוחד כדי להתאים אותו למזון. יין זה משתלב היטב עם בשר לבן כמו חזיר ועוף ודגים קשקשים כמו האק, בקלה או דג סנדל. זה יש את הפרי והחומציות כדי להתאים עם בשר אדום, כמו גם.