קושימומחה
מוכן ב5 שעות, 5 דק.
מנות4
ציון בריאות32
מגזין

צ'יזבורגר צ' ילי ירוק של Throwdown

צ'יזבורגר צ' ילי ירוק של Throwdown
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנה עיקרית, אז תנו הזדמנות ל צ'יזבורגר צ' ילה הירוק של Throwdown. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 60 גרם חלבון 81 גרם של שומן, וסך הכל 1185 קלוריות. המתכון הזה מכסה %40 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. זמן הכנת המתכון כ 5 שעות ו-5 דקות. אם יש לכם פרמזן, חומץ יין, שבבי טורטייה תירס, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הקמח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת תפוחים עם רוטב קרמל כקינוח. מתכונים דומים: צ'יזבורגר צ' ילי ירוק, צ'יזבורגר צ' ילי ירוק, ו צ'יזבורגר צ' ילי ירוק.

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
1
ממיסים את החמאה בסיר קטן על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
לטאטא בקמח ומבשלים 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
3
מוסיף את החלב, להגדיל את החום גבוה ומבשל, לטאטא כל הזמן, עד מעובה מעט, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
4
להסיר מהחום ולהקציף בגבינה עד נמס; מוסיפים את הפרמזן ומתבלים עם מלח ופלפל, לפי הטעם. תתחמם.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
פרמזןפרמזן
גבינהגבינה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
1
מערבבים את כל החומרים בקערה ועונה עם מלח ופלפל, לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
1
להביא חומץ, מים, סוכר ומלח לרתיחה בסיר קטן על חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
חומץחומץ
סוכרסוכר
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
הסר מהחום ולתת מגניב במשך 10 דקות.
3
שים את הבצלים בקערה בינונית, יוצקים את החומץ מעל, מכסים ומקררים לפחות 4 שעות ועד 48 שעות לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
חומץחומץ
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
1
מחממים מחבת מחבת או מחבת גדולה מעל חום גבוה.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיף את השמן ולתת לו לחמם עד שהוא מתחיל להבהב.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
3
לעצב את בשר טחון עם הידיים שלך לתוך 4 קציצות עגולות על 1 1/2 אינץ ' עבה העונה כל המבורגר משני הצדדים עם מלח ופלפל, לפי הטעם. מבשלים את ההמבורגרים עד חום זהוב משני הצדדים ומבשלים עד בינוני, כ 8 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
בשר טחוןבשר טחון
4
שים את ההמבורגרים על הלחמניות ומעל כל אחד עם כמה כפות של רוטב queso, להתענג, בצל וצ ' יפס.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
רוטברוטב
צ ' יפסצ ' יפס
גלולגלול

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)2צ'יילס הטץ, קלוי, קלוף, זרע פרוס דקצ'יילס הטץ, קלוי, קלוף, זרע פרוס דק12צ'יפס טורטייה תירס כחול או צהוב, מרוסק בגסותצ'יפס טורטייה תירס כחול או צהוב, מרוסק בגסות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה3(חוֹרֶף)עלי כוסברה טריים קצוציםעלי כוסברה טריים קצוצים680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד4לחמניות המבורגר, פיצול קלוי קלותלחמניות המבורגר, פיצול קלוי קלות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור טחון טרימלח כשר ופלפל שחור טחון טרי340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת צ'יוואווה או גבינת מונטריי, מגוררת בצפיפותגבינת צ'יוואווה או גבינת מונטריי, מגוררת בצפיפות2(חוֹרֶף)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרמזן מגוררתפרמזן מגוררת1( חצילים)poblano צ'ילה, קלויים, קלופים, זרע פרוס דקpoblano צ'ילה, קלויים, קלופים, זרע פרוס דק1( חצילים)בצל אדום, מקולף, חצוי דק פרוסבצל אדום, מקולף, חצוי דק פרוס596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1סראנו צ'ילה, קלוי, קלוף, זרע פרוס דקסראנו צ'ילה, קלוי, קלוף, זרע פרוס דק2(חוֹרֶף)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חמאה ללא מלחחמאה ללא מלח596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כוס חלב מלא או שמנת1 כוס חלב מלא או שמנת

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

צ ' ילי בתפריט? נסה זיווג עם קאווה, גרנאש ושיראז. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. ויינרט קאבס דה ויינרט עם 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 27 דולר לבקבוק.
Weinert Cavas de Weinert
Weinert Cavas de Weinert
"מכרמים נבחרים בלויאן דה קויו, תערובת זו של מלבק, קברנה סוביניון ומרלו היא אחת הדוגמאות הבהירות והבהירות ביותר לסגנונו של ויינרט..."יין ומשקאות חריפים 93/100