קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 45 דק.
מנות8
ציון בריאות17
מגזין

צ'ילי בין-ארצי

צ'ילי בין-ארצי
צ'ילי בין-מדינתי יכול להיות רק המנה העיקרית שאתם מחפשים. והוא יספק כ 8 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 26 גרם חלבון 38 גרם של שומן, וסך הכל 570 קלוריות. המתכון הזה מכסה %26 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך מלח ופלפל, מלח, קאיין, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זה מושלם עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו -45 דקות. נסו תחרות צ'ילי שנתית 5: ערך # 6 - מקסיקני קינואה צ' ילי + תפריט שבועי (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
1
שמן חום בסיר כבד גדול מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מוסיפים פלפלים, בצל, שום, jalapenos ו לטגן עד במכרז, על 6 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
שוםשום
בצלבצל
3
מוסיפים כמון, אורגנו, אבקת צ ' ילי, קינמון וקיין וממשיכים לבשל, עוד 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
קינמוןקינמון
אורגנואורגנו
כמוןכמון
4
מוסיפים בשר וצ ' וריסו וקמח עד להשחמה, כ -10 דקות, לשבור בשר לגזרים כפי שהוא מבשל.
מרכיבים שתצטרך
צ ' וריסוצ ' וריסו
בקרבקר
בשרבשר
5
הוסף ווסטרשייר, רוטב מאסטר, רוטב חם רסק עגבניות. המשך לבשל עד רסק עגבניות הופך חום יפה ומקורמל, עוד 3 עד 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
רסק עגבניותרסק עגבניות
רוטב חריףרוטב חריף
רוטברוטב
6
מוסיפים מרק בשר ועלי דפנה. מביאים לרתיחה, ואז להפחית את החום לרתיחה ומבשלים, 1 שעה. מתבלים במלח ופלפל, לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
עלי דפנהעלי דפנה
מרק בשרמרק בשר
7
מגישים עם שמנת חמוצה, גבינה מגוררת, בצל וצ ' יפס טורטייה תוצרת בית. צ ' ילי יכול להתבצע 2 ימים מראש ומקורר, מכוסה. לחמם לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
צ ' יפס טורטייהצ ' יפס טורטייה
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
גבינהגבינה
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
בצלבצל
1
מניחים שמן בסיר עמוק עד שהוא מגיע כמעט באמצע הדרך במעלה הצד של המחבת.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
סירסיר
2
חום שמן ל 360 מעלות F.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
3
רצועות לטיגון עמוק, 30 עד 45 שניות בכל צד, עד פריך ופשוט הופך זהב.
4
מעבירים למגבת נייר לניקוז.
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
5
מפזרים מלח מיד.
מרכיבים שתצטרך
מלחמלח
6
מגישים עם צ ' ילי.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי

מרכיבים

2עד 3 עלי דפנהעד 3 עלי דפנה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחתיכות ירקות בגודל נגיסחתיכות ירקות בגודל נגיס2(יכול להיות או להרחיק)קאייןקאיין7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'דר מגורר, לקישוטצ'דר מגורר, לקישוט1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף6קישוריםצ'וריסו מקסיקני, הוסר מן התרמיליםצ'וריסו מקסיקני, הוסר מן התרמילים283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)טורטיות תירס, לחתוך לרצועות 1 אינץטורטיות תירס, לחתוך לרצועות 1 אינץ3שיני שום, טחוןשיני שום, טחון2(חוֹרֶף)מאסטר רוטבמאסטר רוטב1פלפל ירוק, חתוך לקוביותפלפל ירוק, חתוך לקוביות454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר בקר טחון צ'אקבשר בקר טחון צ'אק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קינמון טחוןקינמון טחון3(חוֹרֶף)כמון טחוןכמון טחון2(חוֹרֶף)שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש3פלפלים חלפיניו, טחוןפלפלים חלפיניו, טחון2(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1קטןבצל, חתוך לקוביות, לקישוטבצל, חתוך לקוביות, לקישוט2(חוֹרֶף)אורגנו מיובשאורגנו מיובש1פלפל אדום, חתוך לקוביותפלפל אדום, חתוך לקוביות8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלחמלח8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרימלח ופלפל שחור טחון טרי227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שמנת חמוצה, לקישוטשמנת חמוצה, לקישוט170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה8ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן צמחי לטיגוןשמן צמחי לטיגון1( חצילים)בצל Vidalia, חתוך לקוביותבצל Vidalia, חתוך לקוביות3(חוֹרֶף)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

צ ' ילי עובד ממש טוב עם קאווה, גרנאש ושיראז. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. Papet del Mas Cava Brut עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
Papet del Mas Cava Brut
Papet del Mas Cava Brut
ניחוחות פירות נעימים וצבע בהיר וצלול. תחושת הטעם בפה היא נעימה מאוד, קלה ומאוזנת היטב, תחושה רעננה ועליזה מאוד, התמדה טובה, עם פירות ופרחים הערות. טעם הלוואי מזמין אתכם להמשיך להתענג על היין.