קושימומחה
מוכן ב1 ש, 50 דק.
מנות6
ציון בריאות48
מגזין

צ'ילי הודו קל

צ'ילי הודו קל
צ'ילי טורקיה קל נטול גלוטן, וללא חלב מנה עיקרית. המתכון הזה מכסה %37 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 6. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 53 גרם חלבון, 9 גרם שומן, ובסך הכל 390 קלוריות. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. זוג אנשים מאוד אהבו את המנה האמריקאית הזו. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. 29 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. לכו לחנות ואספו רסק עגבניות, הודו טחון, פלפל גרוס ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו 50 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 86%, שהוא מרהיב. מתכונים דומים: צ'ילי טורקיה צ' יפוטלה מהיר וקל לבישול צ'ילי, שאריות תרנגול הודו? נסו את צ'ילי ההודו החריף והפינטו הקל הזה, ו צ'ילי הודו קל.

הוראות

1
מערבבים בקערה את אבקת אנצ 'ו צ' ילה, פפריקה, כמון, מלח, פלפל צ ' יפוטלה, אורגנו, אבקת קקאו, פלפל שחור, פלפל קאיין וקינמון; מניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם
שמן פלפלשמן פלפל
3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות
1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי
יכול דיאט קרם סודהיכול דיאט קרם סודה
פחיות) מרק עוף דל נתרןפחיות) מרק עוף דל נתרן
חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי
¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מחממים את שמן הזית בסיר כבד גדול על אש בינונית. מערבבים פנימה את הבצל; מבשלים ומערבבים עד שהבצל התרכך והפך לשקוף, כ -5 דקות. מערבבים פנימה את הודו האדמה והשום. מבשלים ומערבבים עד שההודו כבר לא ורוד, ומפרק נתחים גדולים, 7 עד 8 דקות. מערבבים פנימה את תערובת התבלינים. מבשלים עד ריחני, 3 עד 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
הודו טחוןהודו טחון
2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות
3
מערבבים פנימה את מחית העגבניות והמים. מביאים לרתיחה ואז מנמיכים את האש לנמוכה. מבשלים עד בשר הודו נשבר, על 1 שעה. מערבבים פנימה את השעועית, וממשיכים להתבשל עד שהטעמים מתערבבים, 20 עד 30 דקות נוספות.
מרכיבים שתצטרך
2 1/2 כוסות קפלוטירי או קאסרי, מגורר2 1/2 כוסות קפלוטירי או קאסרי, מגורר
מיצי מחבת ממחבת צליית ההודומיצי מחבת ממחבת צליית ההודו
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפובלנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעיםפובלנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית פינקיטו או פינטו, סחוטה ושוטפתשעועית פינקיטו או פינטו, סחוטה ושוטפת3ציפורןשום, טחוןשום, טחון0(יכול להיות או להרחיק)שמן זית בתוספת 3 עד 4 כפותשמן זית בתוספת 3 עד 4 כפות2(יכול להיות או להרחיק)פלפל צ'יפוטלה יבש טחוןפלפל צ'יפוטלה יבש טחון0(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כמון טחוןכמון טחון11 קילו קישואים,פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה1kgsהודו טחוןהודו טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1בצל, קצוץבצל, קצוץ11 קילו קישואים,אורגנו מיובשאורגנו מיובש1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי3(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 1/2 כוסות קפלוטירי או קאסרי, מגורר2 1/2 כוסות קפלוטירי או קאסרי, מגורר11 קילו קישואים,אבקת קקאו לא ממותקאבקת קקאו לא ממותק4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: קאווה, שיראז, Grenache

קאווה, שיראז וגרנאש הם בחירה מצוינת לצ ' ילי הודו. לאדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. אתה יכול לנסות בודגאס נברן דמה קאווה. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-22 דולר לבקבוק.
בודגאס נברן דמה קאווה
בודגאס נברן דמה קאווה
אחד מכמה קאבות וינטג ' שנעשו בספרד. דמה היא בעלת גוף מלא אך בהירה ופריכה. אחוזת נאבר סקלן מייצרת קאווה באיכות גבוהה מאז 1901. כל הקאבות המיוצרות כאן הן מכרמים שבבעלות האחוזה ובשליטתה. דמה מותססת בבקבוק (שמפנוז לה-מ ' - תוד) ומזדקנת בליס שלה במשך 24 חודשים.מערות נברן היא יצרנית קאווה פרימיום המשתמשת בענבים שגדלו באחוזה. נברן דמה היא יצירת מופת של קאווה, שילוב של שרדונה, המעניקה לגוף היין ולנפח, ופרלדה, המעניקה אופי חריף ובהיר החותך את העגלגלות החמאתית של השרדונה. חובבי השמפניה ייהנו מ "פיז האיכר" הים תיכוני הזה עם צדפות, טונה גולמית וסושי. החומציות הטרייה שלו מחמיאה גם לקינוחי פירות, במיוחד אפרסקים ותפוזים פרוסים.