קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות6
ציון בריאות19
מגזין

צ'ילי השני מהיר

צ'ילי השני מהיר
צ'ילי השני מהיר הוא מנה עיקרית שמגישה 6. המתכון הזה מכסה 21% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. צופה בדמות שלך? למתכון ואינו מכיל גלוטן, וללא חלב יש 259 קלוריות, 25 גרם חלבון, ו 5 גרם שומן למנה. זה מובא לך על ידי כולםמתכונים. 11 אנשים שמחו שניסו את המתכון הזה. כמה אנשים באמת אהבו את המנה האמריקאית הזאת. אם יש לכם בצל, שעועית, שעועית כליה ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זה מושלם עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 25 דקות. עם כפית ציון 72%, המנה הזו טובה. מתכונים דומים: צ'ילי הודו צ' יפוטלה מהיר וקל לבישול צ'ילי, צ'ילי מהיר, ו צ'ילי מהיר.

הוראות

1
בסיר גדול מבשלים בקר על אש בינונית עד להשחמה. מערבבים בצל ומבשלים עד שהבצל שקוף. מערבבים פנימה רוטב עגבניות, מים, שעועית בסגנון חווה, שעועית כליה, צ 'ילי, אבקת צ' ילי, אבקת שום, כמון ותיבול קייג ' ון. מביאים לרתיחה, ואז להפחית את החום ומבשלים 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
אבקת שוםאבקת שום
שעועיתשעועית
רוטב עגבניותרוטב עגבניות
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
כמוןכמון
בצלבצל
רוטב ראנץרוטב ראנץ
מיםמים
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
סירסיר

ציוד

יין מומלץ: קאווה, שיראז, Grenache

קאווה, שיראז וגרנאש הם בחירה מצוינת לצ ' ילי. לאדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. פואמה ברוט קאווה עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 11 דולר לבקבוק.
פואמה ברוט קאווה
פואמה ברוט קאווה
ניחוחות תוססים של אפרסקים בשלים, אגסים ולחם קלוי עם שמץ של תבלין ממלאים את האף. החיך יבש במרקם עשיר וקרמי. שכבות הטעם כוללות קליפת תפוז ותבלינים הנמשכים בגימור אלגנטי.