קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 20 דק.
מנות6
ציון בריאות17
מגזין

צ'ילי טקסס חריף של טריי

צ'ילי טקסס חריף של טריי
צ'ילי טקסס החריף של טריי דורש כ 3 שעות ו-20 דקות מההתחלה ועד הסוף. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 448 קלוריות, 28 גרם חלבון ו 26 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %25 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד היטב כמנה עיקרית זולה למדי עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. . אם יש לכם רוטב ווסטרשייר, רוטב עגבניות, שום, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש עד כמון הקרקע אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מוס שוקולד מרוקאי כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. מתכונים דומים: פיקנטי 3 צ'ילי טקסס צ' ילי a La Crock Pot, תחרות צ'ילי שנתית 5: ערך # 1-צ' ילי בסגנון טקסס, ו טקסס צ'ילי.

הוראות

1
מחממים מחבת גדולה מעל חום בינוני גבוה. מבשלים ומערבבים בשר בקר, חצי בצל, פלפל habanero, פלפל חלפיניו, ושום במחבת החמה עד הבשר משחימים ומתפורר, 5 עד 7 דקות; לנקז ולהשליך גריז.
מרכיבים שתצטרך
צ ' ילי Habaneroצ ' ילי Habanero
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
שוםשום
בצלבצל
בקרבקר
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
העברת תערובת בקר לסיר גדול ולהוסיף רוטב עגבניות, שעועית כליות, עגבניות חתוכות לקוביות עם צ 'ילי ירוק, 2 כפות אבקת צ' ילי, 1 כף כמון, פלפל קאיין, מלח, פלפל לבן, ופלפל שחור.
מרכיבים שתצטרך
עגבניות חתוכות לקוביות עם צ ' ילי ירוקעגבניות חתוכות לקוביות עם צ ' ילי ירוק
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
פלפל שחורפלפל שחור
שעועיתשעועית
רוטב עגבניותרוטב עגבניות
פלפל לבןפלפל לבן
כמוןכמון
בקרבקר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
3
מביאים תערובת בשר לרתיחה; להפחית את החום בינוני נמוך ומבשלים במשך 30 דקות. מערבבים בירה, רוטב ווסטרשייר, 1/2 כפית אבקת צ ' ילי, ו 1/2 כפית כמון. המשיכו להרתיח צ ' ילי עד שהטעמים מתערבבים, בערך 2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
כמוןכמון
בקרבקר
בירהבירה
4
צ 'ילי כפית לתוך קערות העליון עם גבינת צ' דר, קרקרים, ונותר חצי בצל.
מרכיבים שתצטרך
גבינת צ ' דרגבינת צ ' דר
קרקריםקרקרים
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

קאווה, גרנאש ושיראז הם בחירה מצוינת לצ ' ילי. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. אתה יכול לנסות Poema קאווה ברוט. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 12 דולר לבקבוק.
Poema Cava Brut
Poema Cava Brut
ניחוחות תוססים של אפרסקים בשלים, אגסים ולחם קלוי עם רמז של תבלין למלא את האף. החיך יבש עם מרקם עשיר וקרמי. שכבות של טעם כוללות קליפת תפוז ותבלינים שנמשכת דרך גימור אלגנטי.