קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 25 דק.
מנות25
ציון בריאות4
מגזין

צ'ילי יום משחק

צ'ילי יום משחק
צ'ילי יום משחק יכול להיות רק המרק שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 145 קלוריות, 9 גר' של חלבון, ו 8 גרם שומן. והוא יספק כ 25 מנות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. אם יש לך מרק בשר, רוטב חריף, כמון טחון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. וזה לא כל כך מצוין. מתכונים דומים: תחרות צ'ילי השנתית ה -7: ערך # 1-יום משחק צ' ילי + תפריט שבועי, צ'ילי יום משחק, ו צ'ילי יום משחק.

הוראות

1
מבשלים הראשון 3 מרכיבים בתנור הולנדי על חום בינוני, ערבוב עד בשר מתפורר והוא כבר לא ורוד.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
2
לנקז היטב.
3
מערבבים תערובת בשר, שעועית, והבא 11 מרכיבים בתנור ההולנדי; מביאים לרתיחה. להפחית את החום, ומבשלים 3 שעות או עד מעובה.
מרכיבים שתצטרך
שעועיתשעועית
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
4
מקשטים, אם תרצה.
5
הערה: למטרות בדיקה בלבד, השתמשנו Sierra Nevada Pale Ale.
מרכיבים שתצטרך
בירהבירה

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

קאווה, גרנאש ושיראז הם הבחירה הכי טובה שלי לצ ' ילי. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Totus Tuus קאווה. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 18 דולר.
Totus Tuus Cava
Totus Tuus Cava
Totus Tuus Cava מציג ניחוחות בהירים של אפרסק, לימון, גרידת תפוזים, עם מגע של שוש. היין מרוכז, מישוש וצפוף בפה, עם אופי רך, סלעי לטעמי ההדרים, הפרי הבור והאניס שלו. מראה עושר וחיות בפה והגימור הבהיר ארוך.