קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות6
ציון בריאות15
מגזין

צ'ילי נקניק שעועית שחורה

צ'ילי נקניק שעועית שחורה
צ'ילי נקניק שעועית שחורה עשויה להיות מה שחיפשתם. מנה אחת מכילה 525 קלוריות, 28 גרם חלבון, ו 31 גרם שומן. מתכון ללא גלוטן זה משרת 6 . לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. גשו לסופר וקנו שעועית, מים, עגבניות משומרות, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש במים אתה יכול לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם אבטיח-אפרסק כמו קינוח. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 50 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 62%. נסו שעועית שחורה-צ'ילי נקניק הודו, נקניק וצ'ילי אפונה שחור עיניים, ו שחור-עיניים אפונה & נקניק צ'ילי עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בסיר גדול מבשלים נקניק ושום על אש בינונית עד שהנקניק כבר לא ורוד.
מרכיבים שתצטרך
נקניקנקניק
שוםשום
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיפים פלפל ירוק ובצל. מבשלים ומערבבים עד שהבצל רך; מסננים. מערבבים פנימה את השעועית, העגבניות, התירס, רוטב העגבניות והדבק, המים, אבקת הצ ' ילי, האורגנו, המלח, הבזיליקום והפלפל; מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מכסים ומבשלים במשך 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
פלפל ירוקפלפל ירוק
רוטב עגבניותרוטב עגבניות
עגבנייהעגבנייה
אורגנואורגנו
פלפלפלפל
באזיל!באזיל!
שעועיתשעועית
בצלבצל
מיםמים
תירסתירס
מלחמלח
3
מקשטים בגבינה אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה

מרכיבים

425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול שעועית שחורה, שטוף סחוטיכול שעועית שחורה, שטוף סחוט227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)רוטב עגבניות יכולרוטב עגבניות יכול397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ניתן לקצוץ עגבניות, לא מצוחצחניתן לקצוץ עגבניות, לא מצוחצח1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1(יכול להיות או להרחיק)מים חמים (100°F)מים חמים (100°F)3שיני שום, טחוןשיני שום, טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק קצוץפלפל ירוק קצוץ454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ג'ונסונוויל® נקניק איטלקי טחון עדיןג'ונסונוויל® נקניק איטלקי טחון עדין1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ11 קילו קישואים,אורגנו מיובשאורגנו מיובש0(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים6ריבס, קצוץ טרי או קפואגבינת צ'דר מגורדת, לא חובהגבינת צ'דר מגורדת, לא חובה170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)רסק עגבניותרסק עגבניות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן312אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול תירס הקרנל כולו, סחוטיכול תירס הקרנל כולו, סחוט