קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 20 דק.
מנות8
ציון בריאות57
מגזין

צ'ילי סינסינטי

צ'ילי סינסינטי
צ'ילי סינסינטי עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה עד 53 גרם חלבון 59 גרם של שומן, וסך הכל 1048 קלוריות. המתכון הזה מכסה %41 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 8 מנות. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו 20 דקות. גשו לסופר וקנו גבינת גאודה בחלב עזים, בצלים, בצלים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב allspice הקרקע אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Allspice Angel Food Cakes With Peenle Curd And Oven-dried Pi כקינוח. נסו צ'ילי סינסינטי, צ'ילי סינסינטי, ו צ'ילי סינסינטי (מתכונים דומים).

הוראות

1
חום 2 כפות שמן במחבת עמוקה גדולה מעל חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים בצל; מטוגנים עד למכרז, כ -10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
3
מוסיפים שום; מערבבים 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
4
הוסף כבש; לבשל עד השחמה, לשבור לחתיכות, על 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
כבשכבש
5
הוסף קקאו הבא 4 מרכיבים; מערבבים 3 דקות. מערבבים ב 4 מרק כוסות ואת 6 החומרים הבאים. מביאים לרתיחה; להפחית את החום בינוני נמוך. מבשלים חשפו עד מעובה, ערבוב לעתים קרובות, על 1 שעה. כפית שומן מלמעלה של צ ' ילי. מתבלים במלח ופלפל. רזה עם מרק על ידי 1/3 חופנים. מערבבים 2 כפות פטרוזיליה.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
פטרוזיליהפטרוזיליה
מרקמרק
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
אבקת קקאואבקת קקאו
6
בינתיים, לבשל ספגטי בסיר של מים מלוחים רותחים עד רך אבל עדיין מוצק לנשוך, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
ספגטיספגטי
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
7
ניקוז.
8
העברה לקערה גדולה. לזרוק עם שעועית 2 כפות שמן. מתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
שעועיתשעועית
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
9
מחלקים ספגטי בין קערות. למעלה עם צ ' ילי.
מרכיבים שתצטרך
ספגטיספגטי
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
10
מקשטים עם גבינה, בצל ופטרוזיליה.
מרכיבים שתצטרך
פטרוזיליהפטרוזיליה
גבינהגבינה
בצלבצל

מרכיבים

3(חוֹרֶף)נייר שחור טחון טרי, לפי הטעםנייר שחור טחון טרי, לפי הטעם1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)(ארוז) סוכר חום(ארוז) סוכר חום850אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית כליות, שטוף, סחוט גסשעועית כליות, שטוף, סחוט גס2(יכול להיות או להרחיק)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם8ריבס, קצוץ טרי או קפואגבינת צ'דרגבינת צ'דר2(חוֹרֶף)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף6שיני שום, קצוץ דקשיני שום, קצוץ דק8ריבס, קצוץ טרי או קפואמדורג גס גבינת גואדה חלב עיזים או חלב עיזיםמדורג גס גבינת גואדה חלב עיזים או חלב עיזים2(יכול להיות או להרחיק)allspice הקרקעallspice הקרקע2(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון0(יכול להיות או להרחיק)ציפורן טחוןציפורן טחון1קילוגרםטלה טחוןטלה טחון1בצל צהוב בינוני, קצוץ(על) מרק בשר בקר נמוך מלח, מחולק(על) מרק בשר בקר נמוך מלח, מחולק4(חוֹרֶף)שמן זית כתית מעולה, מחולקשמן זית כתית מעולה, מחולק7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ8ריבס, קצוץ טרי או קפואבצל קצוץבצל קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אורגנו מיובשאורגנו מיובש4(חוֹרֶף)פטרוזיליה איטלקית טרייה קצוצה, מחולקתפטרוזיליה איטלקית טרייה קצוצה, מחולקת454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ספגטיספגטי796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה2(חוֹרֶף)אבקת קקאו לא ממותקאבקת קקאו לא ממותק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר