קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות10
ציון בריאות7
מטבחיםאמריקאי
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםסופרבול
מגזין

צ'ילי עוף שעועית לבנה

צ'ילי עוף שעועית לבנה
צריך מנה עיקרית ללא גלוטן וללא חלב? צ'ילי עוף שעועית לבנה יכול להיות מתכון מרהיב לנסות. מתכון זה משמש 10. המתכון הזה מכסה 12% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת מכילה 230 קלוריות, 14 גרם חלבון, ו 11 גרם שומן. ראש לחנות לאסוף בצל, שעועית, זרעי כוסברה הקרקע, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש בכמון הטחון תוכלו לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם מוס שוקולד מרוקאי כמו קינוח. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 35 דקות. 1925 אנשים התרשמו מתכון זה. זה הוא תקציב ידידותי מתכון לחובבי אוכל אמריקאי. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. זה מובא לך על ידי כולםמתכונים. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 65%. נסו שעועית לבנה וצ'ילי עוף, 17 צ'ילי עוף לבן שעועית, ו צ'ילי עוף ושעועית לבנה עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
מחממים שמן, ומבשלים בצל ושום עד שהם רכים.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
בצלבצל
שמן בישולשמן בישול
2
מערבבים מרק, עגבניות, עגבניות, צ ' ילי ותבלינים. מביאים לרתיחה, ואז מבשלים במשך 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
TomatillosTomatillos
עגבנייהעגבנייה
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
תבליניםתבלינים
מרקמרק
3
מוסיפים תירס, עוף ושעועית; מבשלים 5 דקות. מתבלים במלח ופלפל לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
עוף שלםעוף שלם
שעועיתשעועית
תירסתירס

יין מומלץ: קאווה, שיראז, Grenache

קאווה, שיראז וגרנאש הם בחירה מצוינת לצ ' ילי. לאדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא וילארנאו נ. ב. ברוט רוז תווית בהשראת קאווה גאודי. יש לו 4.1 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -19 דולר.
וילארנאו נ. ב. ברוט רוז קאווה גאודי בהשראת תווית
וילארנאו נ. ב. ברוט רוז קאווה גאודי בהשראת תווית
ורד רזרבה של וילרנאו ברוט מיוצר מ טרפט, זן מקומי, ו פינו נואר. הוא מזדקן במשך 15 חודשים על ליס. קאווה זה מראה צבע ורוד בהיר עם מורכבות ארומטית יפה על האף כולל פירות טריים כמו תות. על החיך טרי, חלק ופירותי עם זאת לא מתוק. אידיאלי עם מנות פסטה, פיצה, פאייה ופידו. מגישים צונן מאוד.