קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות9
ציון בריאות19
מגזין

צ'ילי צמחוני לבבי

צ'ילי צמחוני לבבי
צ'ילי צמחוני לבבי נטול גלוטן, מנה עיקרית. מתכון זה משמש 9. מנה אחת מכילה 278 קלוריות, 15 גרם חלבון, ו 11 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם שיני שום, בשר צמחוני מתפורר, כמון טחון וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. מתכון זה מן הטעם של הבית יש 1 אוהדים. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. עם כפית ציון 58%, המנה הזו טובה. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: צ'ילי צמחוני לבבי ובריא, צ'ילי צמחוני לבבי עם עוגות פולנטה, ו מרק עדשים צמחוני לבבי.

הוראות

1
בתנור הולנדי הקפיצו את הפטריות, הבצל והעגבניות המיובשות בשמן עד שהם רכים.
מרכיבים שתצטרך
שמן ארוז יום ראשון עגבניות מיובשותשמן ארוז יום ראשון עגבניות מיובשות
טבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
2
להוסיף שום; לבשל 1 דקה יותר.
מרכיבים שתצטרך
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
3
מוסיפים בשר מתפורר; מחממים.
מרכיבים שתצטרך
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
4
מערבבים פנימה את פולי הצ 'ילי, העגבניות, המים, המרק, אבקת הצ' ילי, הסוכר החום, מלח הסלרי והכמון. מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מבשלים, לא מכוסים, למשך 10 דקות. מצקת צ ' ילי לקערות. מעל כל אחד אבוקדו ושמנת חמוצה.
מרכיבים שתצטרך
1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף
אגוז מוסקט נוסף, לא חובהאגוז מוסקט נוסף, לא חובה
מלח סלרימלח סלרי
Rot*el או מותג אחר עגבניות חתוכות צלויות באש עם צ'ילי (לא מרוקן)Rot*el או מותג אחר עגבניות חתוכות צלויות באש עם צ'ילי (לא מרוקן)
צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
1/2 קילו חזה הודו1/2 קילו חזה הודו
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
פחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוטפחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוט
¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
מצקתמצקת

מרכיבים

1( חצילים)אבוקדו בשל, קלוף וקצוץ דקאבוקדו בשל, קלוף וקצוץ דק1516 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטריות פורטבלו לתינוקות קצוצותפטריות פורטבלו לתינוקות קצוצות2(יכול להיות או להרחיק)אגוז מוסקט נוסף, לא חובהאגוז מוסקט נוסף, לא חובה1(יכול להיות או להרחיק)מלח סלרימלח סלרי907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פחיות כל אחד) שעועית צ'ילי, ללא ציורפחיות כל אחד) שעועית צ'ילי, ללא ציור5(יכול להיות או להרחיק)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף2שיני שום, טחוןשיני שום, טחון1(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון9(חוֹרֶף)שמנת חמוצה מופחתת שומןשמנת חמוצה מופחתת שומן340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילה קפוא בשר צמחוני מתפוררחבילה קפוא בשר צמחוני מתפורר794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פחיות כל אחת) עגבניות חתוכות לקוביות ללא מלחפחיות כל אחת) עגבניות חתוכות לקוביות ללא מלח2(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1( חצילים)בצל, קצוץ דקבצל, קצוץ דק55אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות מיובשות קצוצות (לא ארוזות בשמן)עגבניות מיובשות קצוצות (לא ארוזות בשמן)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמשקה חלומות סויה (בטעם מקורי) או חלבמשקה חלומות סויה (בטעם מקורי) או חלב1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: קאווה, שיראז, Grenache

קאווה, שיראז וגרנאש הם הבחירות המובילות שלי לצ ' ילי. לאדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. מקסימין גרונהאוזר אבצברג ריזלינג מכניס את גוואקס עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 49 דולר לבקבוק.
מקסימין גרונהאוזר אבצברג ריזלינג גרוס גוואקס
מקסימין גרונהאוזר אבצברג ריזלינג גרוס גוואקס