קושימומחה
מוכן ב6 שעות, 35 דק.
מנות12
ציון בריאות16
מגזין

צ'ילי ראנדאפ

צ'ילי ראנדאפ
צ'ילי ראנדאפ עשוי להיות מתכון טוב להרחבת רפרטואר המנות העיקריות שלך. מתכון ואינו מכיל גלוטן, וללא חלב מגיש 12 . מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 28 גרם חלבון, 14 גרם שומן, ובסך הכל של 313 קלוריות. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. הסופרבול יהיה אפילו יותר מיוחד עם המתכון הזה. 1 אדם התרשמו מתכון זה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 6 שעות ו -35 דקות. זה הוא הביא לך על ידי טעם של בית. גשו לסופר וקנו צ'ילי, רוטב עגבניות, חרדל הקרקע, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. מתכונים דומים: סיכום הקזדילה האולטימטיבי, עוגיות חמאת בוטנים, ו עוגת שוקולד רזה ודלה בשומן.

הוראות

1
במחבת גדולה מבשלים את הבקר הטחון, סטייק האגף, הבצל והסלרי על אש בינונית עד שהבשר כבר לא ורוד; מסננים.
מרכיבים שתצטרך
סטייק צלעסטייק צלע
1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
העברה ל-6 קילו. סיר איטי. מערבבים פנימה את רוטב העגבניות, העגבניות, השעועית, הצ ' ילי והתבלינים. מכסים ומבשלים על נמוך במשך 6-8 שעות או עד שהסטייק רך.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)
1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
פחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוטפחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוט
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
סטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומןסטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומן
ציוד שתשתמש בו
2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים
3
מגישים עם רוטב הפלפל החריף, הגבינה והבצל אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות

מרכיבים

907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר בקר טחון רזה (90% רזה)בשר בקר טחון רזה (90% רזה)454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סטייק אגף בקר, קוביותסטייק אגף בקר, קוביות794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פחיות כל) עגבניות חתוכות לקוביות, לא מצוחצחיםפחיות כל) עגבניות חתוכות לקוביות, לא מצוחצחים454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול שעועית כליות, שטוף סחוטיכול שעועית כליות, שטוף סחוט425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול שעועית פינטו, שטוף סחוטיכול שעועית פינטו, שטוף סחוט822אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)רוטב עגבניות יכולרוטב עגבניות יכול1(יכול להיות או להרחיק)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם1צלעצלע סלרי, קצוצהצלע סלרי, קצוצה2(חוֹרֶף)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף0(יכול להיות או להרחיק)גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול קצוץ צ'ילי ירוקיכול קצוץ צ'ילי ירוק3(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון1(יכול להיות או להרחיק)חרדל טחוןחרדל טחון1( חצילים)בצל, קצוץבצל, קצוץ1(יכול להיות או להרחיק)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי2(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס12ריבס, קצוץ טרי או קפוארוטב פלפל חריף, גבינת צ'דר מגורדת ובצל קצוץ נוסף, לא חובהרוטב פלפל חריף, גבינת צ'דר מגורדת ובצל קצוץ נוסף, לא חובה2(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

קאווה, גרנאש ושיראז הם הבחירות המובילות שלי לצ ' ילי. לאדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום עוד יותר טוב. אתה יכול לנסות מערות רוג ' ר גולארט גראן רזרבה קאווה. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -23 דולר לבקבוק.
מערות רוג ' ר גולארט גראן רזרבה קאווה
מערות רוג ' ר גולארט גראן רזרבה קאווה
צהוב בהיר עם דגשים זהובים. ארומה בעוצמה טובה, פירות לבנים בשלים כגון תפוח ואפרסק. הערות אניס, שומר. זיכרונות של פטיסרי, שמרים ופרחים יבשים הערות. אגוזים יבשים. אחד חווה את העבודה של יותר מחמש שנים של הזדקנות על ליס.על החיך, רחב בכניסה, מלא וקרמי על החיך. עבה וקטיפה. הפרחים הלבנים היבשים וניחוחות הפירות חוזרים לחיך. החומציות הטובה שלו מספקת גימור מרענן ומתמשך.