קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות6
ציון בריאות45
מגזין

צ'יפוטלה עוף בקשיו עם אורז חום

צ'יפוטלה עוף בקשיו עם אורז חום
צריך מנה עיקרית ללא גלוטן? עוף בקשיו צ'יפוטלה עם אורז חום יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %47 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 759 קלוריות, 43 גרם חלבון ו 37 גרם שומן. גשו לסופר וקנו דבש, שום, תחליף 1/2 כפות אבקת צ'יפוטלה הקרקע, וכמה דברים אחרים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש בשמן צמחי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת קפה אוכמניות # SundaySupper כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 40 דקות. עם כפית מתכונים דומים: צ'יפוטלה עוף בקשיו עם אורז חום, עוף קשיו בריא עם אורז חום, ו אורז חום בטעם צ'יפוטלה.

הוראות

1
בסיר בינוני מעל חום בינוני לשלב 1 כף שמן זית כתית אקסטרה, 1 סיבוב של המחבת, ו 1 כף חמאה. כאשר חמאה נמסה לתוך שמן, להוסיף את הבצל הקצוץ, לבשל 2 דקות, ולאחר מכן להוסיף אורז לבשל 3 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
2
להוסיף מלאי ולכסות את הסיר. להעלות חום להביא מלאי לרתיחה מהירה. לאחר המניה רותח, להפחית את החום נמוך לבשל, ערבוב מדי פעם, עד אורז הוא מכרז, 17-18 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
בעוד אורז מבשל, להפוך את העוף.
מרכיבים שתצטרך
4
מחממים מחבת גדולה מעל חום גבוה.
5
מוסיפים שמן צמחי, 2 סיבובים של המחבת, ואז העוף. מתבלים את העוף עם תיבול גריל. חום העוף משני הצדדים, מתבלים ברוטב סויה ואז עוברים לצד אחד של המחבת.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים את הבצלים הנותרים, שום ופלפלים. מבשלים 2 עד 3 דקות ואז מוסיפים אגוזי חזה מים ואפונה ירוקה ומערבבים ירקות ובשר יחד.
מרכיבים שתצטרך
7
תוסיף את הצ ' יפוטלס והכמון. זרוק למעיל. זיגוג את התערובת עם דבש וסירופ מייפל לכבות את החום.
מרכיבים שתצטרך
8
מוסיף כוסברה קצוצה או פטרוזיליה ואגוזי קשיו.
מרכיבים שתצטרך
9
אורז למעלה עם עוף קשיו ומגישים.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

2(חוֹרֶף)תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 ט אבקת פלפל לבן1 ט אבקת פלפל לבן3(חוֹרֶף)chipotle ב adobo (2 פלפלים והרוטב שלהם), זמין בפחיות במעבר המזון הבינלאומי או תחליף 1/2 כפות אבקת צ'יפוטלה הקרקעchipotle ב adobo (2 פלפלים והרוטב שלהם), זמין בפחיות במעבר המזון הבינלאומי או תחליף 1/2 כפות אבקת צ'יפוטלה הקרקע4ציפורןשום, קצוץשום, קצוץ2(חוֹרֶף)תערובת תיבול גריל (מומלץ: תערובת סטייק מונטריאול תיבול על ידי מקורמיק)תערובת תיבול גריל (מומלץ: תערובת סטייק מונטריאול תיבול על ידי מקורמיק)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כמון טחון, כף מלאהכמון טחון, כף מלאה2(חוֹרֶף)דבש, 2 טפטוף בריאדבש, 2 טפטוף בריא596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסירופ מייפל אמיתי, גלגל העין זהסירופ מייפל אמיתי, גלגל העין זה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה1גדולבצל, 1/4 בצל קצוץ דק, 3/4 פרוס דקבצל, 1/4 בצל קצוץ דק, 3/4 פרוס דק2(חוֹרֶף)עלי כוסברה או פטרוזיליה קצוצים, לפי העדפתךעלי כוסברה או פטרוזיליה קצוצים, לפי העדפתך2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפונה ירוקה קפואהאפונה ירוקה קפואה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבישול מהיר אורז חוםבישול מהיר אורז חום2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי קשיו גולמייםאגוזי קשיו גולמיים1פלפל אדום, זרע פרוס דקפלפל אדום, זרע פרוס דק2(חוֹרֶף)רוטב סויה כהה תמרי, גלגל העין זהרוטב סויה כהה תמרי, גלגל העין זה907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר עוף: מכרזים, חזה ללא עצמות, שדיים ללא עור או ללא עצמות, ירכיים ללא עור, לחתוך לחתיכות 2 אינץבשר עוף: מכרזים, חזה ללא עצמות, שדיים ללא עור או ללא עצמות, ירכיים ללא עור, לחתוך לחתיכות 2 אינץ2(חוֹרֶף)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות10ערמוני מים, שלמיםערמוני מים, שלמים