קושיקשה
מוכן ב30 דק.
מנות2
ציון בריאות44
מגזין

צדפות אפויות וחוסם עורקים צרוב עם לבבות ארטישוק וטיפים לאספרגוס

צדפות אפויות וחוסם עורקים צרוב עם לבבות ארטישוק וטיפים לאספרגוס
צדפות אפויות וחוסם עורקים צרוב עם לבבות ארטישוק וטיפים אספרגוס עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. המתכון הזה מכסה %45 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 2066 קלוריות, 16 גרם חלבון ו 67 גר' של שומן. והוא יספק כ 2 מנות. אם יש לך מלח ופלפל, חמאה, אגוז מוסקט, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. , שהוא מוצק. נסו 5 מרכיב הפאן צרוב הליבוט עם לבבות ארטישוק מרק זעפרן, צדפות צרובות מחבת עם רוטב ארטישוק זית, ו ריזוטו אביב עם שרימפס, אספרגוס ולבבות ארטישוק (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 425 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
לזרוק צדפות עם חמאה מומסת, שום, שאלוט, אגוז מוסקט, מלח ופלפל בקערה בינונית.
מרכיבים שתצטרך
צדפותצדפות
שאלותשאלות
חמאהחמאה
שוםשום
מוסקטמוסקט
פלפלפלפל
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
העברה לתבשיל רדוד.
ציוד שתשתמש בו
תבשיל קדרהתבשיל קדרה
4
מערבבים שמן זית כתית מעולה ופירורי לחם. מפזרים פירורי לחם על צדפות ומניחים את התבשיל.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה
פירורי לחםפירורי לחם
צדפותצדפות
5
אופים צדפות 10 עד 12 דקות או עד פירורי לחם הם זהב עמוק צדפות אטומות.
מרכיבים שתצטרך
פירורי לחםפירורי לחם
צדפותצדפות
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
6
מחממים מחבת קטנה על חום בינוני עד בינוני גבוה. מחבת מעילים עם שמן וחמאה ומוסיפים פילה בטמפרטורת החדר של סטייקים בקר. בשר יצרוב במחבת חמה. לבשל בשר 4 דקות בכל צד עבור בינוני. בשר העונה עם תיבול גריל או מלח גס ופלפל פעם בשר מבושל באופן מלא, כך מלח לא למשוך את מיצים בטרם עת.
מרכיבים שתצטרך
תיבול גרילתיבול גריל
מלח ופלפלמלח ופלפל
חמאהחמאה
סטייק.סטייק.
בקרבקר
בשרבשר
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
גרילגריל
7
תן לבשר לנוח 5 דקות למיצים להפיץ מחדש. להחזיר מחבת לחום ו deglaze, באמצעות נוזל לשלב כל טפטוף מחבת.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
8
הוסף מדיירה, להפחית בחצי, ולהוסיף טרגון למחבת. תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
טרגוןטרגון
מדיירהמדיירה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
9
טיפים אספרגוס קיטור ב 1/4 אינץ מים רותחים במשך 3 דקות ולנקז. להחזיר טיפים למחבת חמה ולשלב עם לבבות ארטישוק סחוטים, שמן זית, מיץ לימון, מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
לבבות ארטישוקלבבות ארטישוק
מלח ופלפלמלח ופלפל
אספרגוסאספרגוס
מיץ לימוןמיץ לימון
שמן זיתשמן זית
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
10
תערובת חום דרך ולהסיר מהתנור.
ציוד שתשתמש בו
כירייםכיריים
11
כדי לשרת, מניחים סטייקים על טוסט עם חמאה וטפטוף עם רוטב מדיירה. בעדינות להעביר 4 צדפות אפויות כדי platters ו לסיים צלחות עם לב ארטישוק לבוש לימון וטיפים אספרגוס. פרחים אכילים יוצרים קישוט עדין וצבעוני.
מרכיבים שתצטרך
לבבות ארטישוקלבבות ארטישוק
אספרגוסאספרגוס
פרחים אכיליםפרחים אכילים
צדפותצדפות
מדיירהמדיירה
סטייק.סטייק.
לימוןלימון
רוטברוטב
טוסטטוסט

מרכיבים

425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)לבבות ארטישוק מרובעים, מנוקזיםלבבות ארטישוק מרובעים, מנוקזים454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חניתות אספרגוס דקות, לחתוך טיפים במכרז לחתיכות 2 אינץחניתות אספרגוס דקות, לחתוך טיפים במכרז לחתיכות 2 אינץ2פרוסותלחם לבן איכותי, קלוי וחמאהלחם לבן איכותי, קלוי וחמאה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירורי לחם איטלקייםפירורי לחם איטלקיים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו2(חוֹרֶף)חמאה מומסתחמאה מומסת2ריבס, קצוץ טרי או קפואטפטוף שמן אקסטרה בתולהטפטוף שמן אקסטרה בתולה2ריבס, קצוץ טרי או קפואתערובת תיבול גריל או מלח גס ופלפל שחור סדוקתערובת תיבול גריל או מלח גס ופלפל שחור סדוק2ריבס, קצוץ טרי או קפואפרחים אכילים, זמין בסעיף עשב טרי של מחלקת התוצרת, לקישוטפרחים אכילים, זמין בסעיף עשב טרי של מחלקת התוצרת, לקישוט1קומץעלי פטרוזיליה שטוחים, קצוציםעלי פטרוזיליה שטוחים, קצוצים2sprigsטרגון טרי, קצוץ, 1 כףטרגון טרי, קצוץ, 1 כף2ציפורןשום, טחוןשום, טחון0לימון, juicedלימון, juiced3בצל צהוב בינוני, קצוץמדיירה או שרימדיירה או שרי0(יכול להיות או להרחיק)אגוז מוסקט, מגורד טרי או 3 צובט קרקעאגוז מוסקט, מגורד טרי או 3 צובט קרקע2ריבס, קצוץ טרי או קפואטפטוף שמן זיתטפטוף שמן זית2(חוֹרֶף)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה2ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפלמלח ופלפל8largesצדפות ים, גזוז של רגל בבסיס של כל צדפהצדפות ים, גזוז של רגל בבסיס של כל צדפה1שאלוט, קצוץשאלוט, קצוץ2ריבס, קצוץ טרי או קפואטוסט עם חמאה.טוסט עם חמאה.2tournedos (פילה של סטייקים בשר בקר, כל 1 עד 1 1/4 אינץ ' עבה)tournedos (פילה של סטייקים בשר בקר, כל 1 עד 1 1/4 אינץ ' עבה)

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

רכיכות עובדות ממש טוב עם שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. שרדונה Hay Shed Hill Pitchfork עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
Hay Shed Hill Pitchfork Chardonne
Hay Shed Hill Pitchfork Chardonne
 מראה מבריק, קש חיוור עם גוונים ירוקים. תסיסה במיכל נירוסטה מאפשרת ביטוי מלא של ארומה פירות שרדונה ללא השפעת אלון או ליס וכתוצאה מכך זר פירות טרופיים בהיר ונקי. החיך עשיר בפירות טרופיים, חומציות זיפי נקי מאזנת את אופי הפרי המתוק וכתוצאה מכך חיך טרי ובהיר. כאשר שרדונה באיכות טובה משמש שרדונה unwooded לוקח על רמה חדשה לגמרי של עומק ועוצמה.