קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות12
ציון בריאות4
דיאטותפסקאטרית
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

צדפות ים קוקיל סנט ז'אק

צדפות ים קוקיל סנט ז'אק
צדפות ים קוקיל סנט ז'אק דורש בערך 45 דקות מההתחלה ועד הסוף. מתאים ל-12 מנות. מנה זו מכילה סביב 5 גר' של חלבון, 15 גרם של שומן, וסך הכל 215 קלוריות. אם יש לך חמאה, גבינת פרמזן, חמאה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. עם כפית ציון של 26% המנה הזאת די גרועה. מתכונים דומים: ריזוטו גרגיר הנחלים עם סקמפי וסקלופס-ריזוטו aux langoustines, קרסון et coquille סנט ז'אק, קוקיל סנט ז'אק פשטידות סיר, ו Coquille Saint-Jacques.

הוראות

1
ממיסים 3 כפות חמאה בסיר כבד על אש נמוכה; לטאטא בקמח עד חלקה. לבשל 1 דקה, לטאטא כל הזמן. בהדרגה לטאטא במחצית וחצי; לבשל מעל חום בינוני, לטאטא כל הזמן, עד תערובת הוא מעובה מעט.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
הסר מהחום, ולהניח בצד.
3
בצל קצוץ וסלרי בכוס 1/2 חמאה מומסת במחבת גדולה על חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
סלריסלרי
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מוסיפים פטריות; מטוגנים 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פטריותפטריות
5
להוסיף שום; לטגן 30 שניות.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
6
להוסיף צדפות; saut 1 דקה. מערבבים יין ורוטב לבן; לבשל, ערבוב כל הזמן, 2 עד 3 דקות או עד מעובה מבעבע. מערבבים במלח והבא 3 מרכיבים. מערבבים גבינה ופטרוזיליה.
מרכיבים שתצטרך
צדפותצדפות
פטרוזיליהפטרוזיליה
גבינהגבינה
רוטברוטב
מלחמלח
ייןיין
7
מעיל 12 צדפות עם ספריי בישול, ומניחים על תבנית אפייה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
צדפותצדפות
קונכיות פסטהקונכיות פסטה
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
8
מערבבים פירורי לחם ו 1 כף חמאה מומסת; לזרוק היטב. תערובת צדפות כפית לתוך פגזים מוכנים; מפזרים תערובת פירורי לחם ופפריקה.
מרכיבים שתצטרך
פירורי לחםפירורי לחם
פפריקהפפריקה
צדפותצדפות
חמאהחמאה
קונכיות פסטהקונכיות פסטה
9
אופים ב 375 במשך 15 דקות או עד מבעבע וזהב.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
10
בואו לעמוד 5 דקות.
11
טיפ: כדי לשמור על צדפים מפני התהפכות על גיליון אפייה, מפזרים גיליון בנדיבות עם מלח סלעים, וצדפות נסטלה במלח.
מרכיבים שתצטרך
מלחמלח
צדפותצדפות
קונכיות פסטהקונכיות פסטה
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
12
הערה יין: "
מרכיבים שתצטרך
ייןיין
13
תן לדמיון שלך לרוץ. נסה שרדונה גדול ממדינת עולם חדש. אני מציע Leeuwin Estate (6$
מרכיבים שתצטרך
שרדונהשרדונה
14
מתוך נהר מרגרט, מערב אוסטרליה, או Lanzerac (2$
15
מסטלנבוש, דרום אפריקה."פרנקלין פרגוסון, מנהל יין ומנהל בר, סיטרין מסעדה, לוס אנג' לס, קליפורניה.
מרכיבים שתצטרך
ייןיין

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירורי לחם יפניים (Panko)פירורי לחם יפניים (Panko)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה, נמסהחמאה, נמסה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חמאה, נמסהחמאה, נמסה3(חוֹרֶף)2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו2מאמן פפ מסווג 200-נוכחיצלעות סלרי, קצוץצלעות סלרי, קצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבשיין לבן יבש5(חוֹרֶף)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות טריות פרוסותפטריות טריות פרוסות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה טריה טחוןפטרוזיליה טריה טחון2שיני שום, קצוץשיני שום, קצוץ1דאשפלפל אדום טחוןפלפל אדום טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחצי-חציחצי-חצי1בצל, חתוך לקוביותבצל, חתוך לקוביות12ריבס, קצוץ טרי או קפואפפריקהפפריקה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת פרמזן מגוררת טריגבינת פרמזן מגוררת טרי0(יכול להיות או להרחיק)חוטי זעפרןחוטי זעפרן11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים20צדפות ים, חתוכות לחתיכות 1/2 אינץצדפות ים, חתוכות לחתיכות 1/2 אינץ12קונכיות צדפהקונכיות צדפה

יין מומלץ: שרדונה, Chenin Blanc, פינו נואר

שרדונה, שנין בלאן ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לצדפות. שרדונה ושנין בלאן הם גפרורים גדולים לצדפות בגריל או צרוב. אם הצדפות שלכם מותאמות עם בייקון או בשר נרפא אחר, נסו פינו נואר מקורר קלות. יין אחד אתה יכול לנסות הוא שרדונה GEN5. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 9 דולר.
GEN5 שרדונה
GEN5 שרדונה
שרדונה ידידותי מאוד, עם טעמי פירות טרופיים עסיסיים, קמצוץ שמנת וגימור ארוך ובהיר. במשך חמישה דורות המשפחה שלנו חיה ועבדה את אדמתנו בלודי, קליפורניה, תמיד שואפת לעזוב את הארץ במצב טוב יותר עבור הבאדור.