קושימומחה
מוכן ב24 שעות, 55 דק.
מנות7
ציון בריאות14
מגזין

ציפורי ספטצ'קוק

ציפורי ספטצ'קוק
ציפורים Spatchcocked עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון ואינו מכיל גלוטן, וחלב יש 551 קלוריות, 23 גרם חלבון ו 50 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 7 מנות. אם יש לך קומץ עלי פטרוזיליה, מלדון, חומץ אורז, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש עד זנגביל טרי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות ג'ינג'ר טריות כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 24 שעות ו-55 דקות. , שהוא מוצק. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : ציפורים Spatchcocked, עוף Spatchcocked, ו עוף Spatchcocked.

הוראות

1
מניחים כל ציפור במרינדה שלהם בהתאמה בצלחת שבה הם מתאימים בנוחות, מכסים בניילון נצמד ומשאירים במקרר, רצוי בין לילה או במשך 24 שעות, אם כי אפילו כמה שעות תהיה השפעה.
מרכיבים שתצטרך
2
כאשר הגריל הוא טוב וחם, להרים את הציפורים מתוך המרינדה שלהם לבשל עד הבשר איבד את כל ורדרדות גלם אבל הוא עדיין רך בתוך והעור הוא פריך ושרוף ושרוף. קשה להיות מדויק על פעמים, מאז גריל שונים אפילו יותר תנורים לעשות, אבל על הגריל שלי-שף חיצוני ירה גז, אשר אני אוהב הסחת דעת, מאז יש לו מכסה, אני משתמש גם בגשם החורף-העוף לוקח בערך 35 דקות, תרנגולות קורניש 15 ואת השליו על האש.
מרכיבים שתצטרך
3
יחד עם מלח ים, מפזרים פטרוזיליה קצוצה טריה על העוף והכוסברה על התרנגולות ועל השליו, או להשתמש בכל עשב שנראה נכון למרינדות שהרקחת.
מרכיבים שתצטרך