קושימומחה
מוכן ב5 שעות
מנות10
ציון בריאות34
מגזין

צלי בשר חזיר עם מילוי תפוחים

צלי בשר חזיר עם מילוי תפוחים
צלי בשר חזיר עם מילוי תפוחים עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתכון זה מספק 10 מנות. עם 887 קלוריות, 96 גרם חלבון ו 30 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %41 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לכי לחנות וקחי ג'לי תפוחים, קינמון, עירית ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב החמאה ללא מלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג שוקולד חלב שקדים כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 5 שעות. זה יהיה להיט בחג החג ההודיה שלך. נסו כתר צלוי של חזיר עם תפוח-מלית חמוציות, בשר חזיר צלוי עם תפוח-מלית חמוציות, ו בשר חזיר צלוי עם מילוי תפוח משמש (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 ° F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מורחים ריבועי לחם בשכבה 1 בתבנית אפייה רדודה ואופים באמצע התנור עד לייבוש קלוי קלוי, כ -15 דקות. השאירו את התנור דולק (לצלי) ולחם קר.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
לחםלחם
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
3
מבשלים בצל וסלרי בחמאה במחבת כבדה 12 אינץ ' מעל חום מתון, ערבוב מדי פעם, עד שהתרכך, 4 עד 5 דקות. מערבבים תפוחים, סוכר, מלח, פלפל, מרווה, טימין, אגוז מוסקט, וקינמון. להפחית את החום נמוך, ואז לבשל, מכוסה, ערבוב, עד תפוחים הם במכרז, על 15 דקות. מערבבים ריבועי לחם, פטרוזיליה, עירית.
מרכיבים שתצטרך
קינמוןקינמון
פטרוזיליהפטרוזיליה
תפוחתפוח
חמאהחמאה
סלריסלרי
עיריתעירית
מוסקטמוסקט
פלפלפלפל
לחםלחם
בצלבצל
סוכרסוכר
טימיןטימין
מרווהמרווה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
1
הגדר מתלה תנור בשליש התחתון של התנור.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מפזרים צלי מבפנים ומבחוץ עם מלח ופלפל ומכניסים למחבת צלייה גדולה. מילוי תל בחלל. לעטוף טיפים של עצמות צלעות עם לסכל כדי למנוע שריפה, ולאחר מכן לעטוף בשר מתחת לעצמות עם רצועות בייקון חופפים, אבטחת אותם עם קיסמים מעץ.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
בייקוןבייקון
מילוימילוי
בשרבשר
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
מחבת צלייהמחבת צלייה
קיסמיםקיסמים
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
3
בשר חזיר צלוי באמצע התנור, כיסוי מלית רופף עם נייר לאחר 30 דקות, עד מדחום מיד לקרוא רושם 68° כאשר מוכנס 2 אינץ ' לתוך מרכז הבשר( לא לגעת בעצמות), 2 1/4 כדי 2 3/4 שעות בסך הכל.
מרכיבים שתצטרך
צלי חזירצלי חזיר
מילוימילוי
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
תנורתנור
4
להעביר צלי ללוח גילוף ולתת לעמוד, מכוסה באופן רופף בנייר כסף, 15 עד 20 דקות. (טמפרטורה של בשר יעלה 160 ° F; בשר יהיה מעט ורוד.)
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
1
שומן דל שומן מ טיפות מחבת. מחבת בפישוק על פני 2 מבערים ולהוסיף מים, ואז מחבת deglaze על ידי רותח על חום גבוה, ערבוב וגירוד חתיכות חומות.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
יוצקים דרך מסננת בסדר לתוך סיר, להשליך מוצקים.
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
מסננתמסננת
3
מוסיפים ג 'לי ומיצים שנצברו על לוח גילוף, ואז מבשלים רוטב, מטאטא מדי פעם ברפרוף כל שומן שעולה, עד ג' לי נמס, על 4 דקות. מתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
ג'ליג'לי
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
4
הסר את כל רדיד מן צלוי לגלף לתוך צלעות על ידי חיתוך בין הצלעות.
מרכיבים שתצטרך
צלעותצלעות
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדומדמניות אדומות או ג'לי תפוחיםדומדמניות אדומות או ג'לי תפוחים151אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כף קטשופכף קטשופ1(יכול להיות או להרחיק)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץ דק כולל כמה עליםסלרי קצוץ דק כולל כמה עלים1צביטהקמצוץ קינמוןקמצוץ קינמון2(חוֹרֶף)עירית טרייה קצוצהעירית טרייה קצוצה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה טרייה קצוצהפטרוזיליה טרייה קצוצה11 קילו קישואים,מרווה טרייה קצוצה או 1/4 כפית מרווה מיובשתמרווה טרייה קצוצה או 1/4 כפית מרווה מיובשת11 קילו קישואים,טימין טרי קצוץ או 1/4 כפית טימין מיובשטימין טרי קצוץ או 1/4 כפית טימין מיובש2קילוגרםטארט תפוחים כגון סבתא סמית, קלופים וחותכים 1/4 אינץ ' עבה טריזיםטארט תפוחים כגון סבתא סמית, קלופים וחותכים 1/4 אינץ ' עבה טריזים0(יכול להיות או להרחיק)אגוז מוסקט מגורד טריאגוז מוסקט מגורד טרי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץ דקבצל קצוץ דק4קילוגרםכתר צלוי של חזיר, צלעות מסתיים frenchedכתר צלוי של חזיר, צלעות מסתיים frenched2(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק6(חוֹרֶף)3/4 מקל חמאה ללא מלח3/4 מקל חמאה ללא מלח3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן6פרוסותלחם כריך לבן מוצק, לחתוך ריבועים 1 אינץלחם כריך לבן מוצק, לחתוך ריבועים 1 אינץ