קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 20 דק.
מנות10
ציון בריאות23
מגזין

צלי קדרה

צלי קדרה
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנה עיקרית, אז תנו הזדמנות ל צלי בשר. מנה אחת מכילה 238 קלוריות, 19 גרם חלבון ו 13 גרם שומן. והוא יספק כ 10 מנות. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה של חלוצה אישה יש 1 אוהדים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. אם יש לך מלח, גזר, בצל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב רוזמרין טרי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,יוגורט וניל עם קומפוט ענבים ואוכמניות עם דבש ורוזמרין טרי: ארוחת בוקר קלה או קינוח כקינוח. עם כפית ציון של 51% המנה הזאת די טובה. נסו בישול איטי צלי בלסמי, קל צלי בקר בלסמי-פחמימות נמוכות ללא גלוטן, ו מרק פשטידת עוף בסיר מיידי (מתכונים דומים).

הוראות

1
בראש ובראשונה, לבחור חתיכת בשר משובש יפה. זה ישפר את הטעם של הצלי שלך כמו שום דבר אחר. בנדיבות מלח ופלפל צלי צ ' אק שלך.
מרכיבים שתצטרך
2
מחממים סיר גדול או תנור הולנדי על חום בינוני גבוה. לאחר מכן מוסיפים 2 עד 3 כפות שמן זית (או שאתה יכול לעשות פיצול חמאה/שמן זית).
מרכיבים שתצטרך
3
חותכים שני בצל לשניים לחתוך 6 עד 8 גזר לפרוסות 2 אינץ ' (אתה יכול לקלף אותם, אבל אתה לא צריך). כאשר השמן בסיר הוא חם מאוד (אבל לא עישון), להוסיף בצל חצוי, להשחים אותם בצד אחד ולאחר מכן את השני.
מרכיבים שתצטרך
4
הסר את הבצל לצלחת. לזרוק את הגזר לתוך אותו מחבת חם מאוד ולזרוק אותם סביב קצת עד מעט השחמה, בערך דקה בערך.במידת הצורך, להוסיף קצת יותר שמן זית למחבת החמה מאוד.
מרכיבים שתצטרך
5
מניחים את הבשר במחבת וצורבים אותו במשך כדקה על כל הצדדים עד שהוא נחמד וחום בכל רחבי.
מרכיבים שתצטרך
6
הסר את הצלי לצלחת. עם המבער עדיין גבוה, להשתמש או יין אדום או מרק בשר (כ 1 כוס) כדי deglaze המחבת, גירוד התחתון עם מקצף כדי לקבל את כל זה טעם נפלא. כאשר החלק התחתון של המחבת הוא deglazed מספיק, למקם את הצלי בחזרה למחבת ולהוסיף מספיק בשר כדי לכסות את הבשר באמצע הדרך (על 2 עד 3 כוסות).
מרכיבים שתצטרך
7
מוסיפים את הבצל והגזר, כמו גם 3 או 4 גבעולים של רוזמרין טרי על 3 גבעולים של טימין טרי.
מרכיבים שתצטרך
8
שים את המכסה על, ואז לצלות בתנור 135° במשך 3 שעות (עבור צלי 3 קילו). לצלי 4 עד 5 קילו, מתכנן על 4 שעות.