קושיקשה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות4
ציון בריאות51
מגזין

צלעות בקר ג'מייקני עם פפאיה ומנגו

צלעות בקר ג'מייקני עם פפאיה ומנגו
צלעות בקר ג'מייקני עם פפאיה & מנגו הוא נטול גלוטן ולקטוז ומשמש כמנה עיקרית. מנה אחת מכילה עד 34 גרם חלבון 71 גרם של שומן, וסך הכל 1240 קלוריות. המתכון הזה מכסה %39 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. אם יש לך פלפלים חלפיניו, תחליף סוכר, אורז, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב מיץ הסיד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת מזון מלאך ליים עם זיגוג לימון ופיסטוקים כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח ההודי. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו 20 דקות. נסו ג'מייקני Jerk טורקיה בורגר עם פפאיה-מנגו סלסה, צלעות בקר קארי קצרות עם רוטב חזרת, ו צלעות ג'מייקני עם רוטב מנגל רום דביק (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

הודי בתפריט? נסה זיווג עם Gruener Veltliner, Riesling, ו Sparkling rosé. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. אתה יכול לנסות ויינגוט הירש Heiligenstein Gruner Veltliner. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.1 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -32 דולר לבקבוק.
ויינגוט הירש הייליגנשטיין גרונר ולטלינר
ויינגוט הירש הייליגנשטיין גרונר ולטלינר
קמרנר הייליגנשטיין (Kammerner Heiligenstein) הוא תערובת של אחזקותיו של הירש באתרים של Lage 1er (Grand Cru) של Lamm, Grub ו-Renner. ארומטי מאוד, עשיר קדמוני; הבהירות ואת הרמה steely של היין הזה הוא מדהים ויפה.