קושיקשה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות8
ציון בריאות4
מגזין

צלעות חזיר

צלעות חזיר
צלעות חזיר ואינו מכיל גלוטן, מנה עיקרית. מנה אחת מכילה 182 קלוריות, 16 גרם חלבון ו 12 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 8 מנות. 8 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. אם יש לך חמאה, עופות תיבול, בצל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הבצל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Cupcakes תירס ממתקים כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 5 דקות. מתכונים דומים: Knockwurst עם כרוב כבוש מתובל וצלעות חזיר מעושן עם בייקון, תפוח ובצל, הרב פרושוטו על צלעות חזיר "חזיר על חזיר", ו צלעות חזיר מתוק חריף בבישול איטי - 2 מרכיבים בתוספת חזיר.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

צלעות חזיר בתפריט? נסה זיווג עם שרדונה, פינו נואר, וריזלינג. שרדונה מתאים צלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח עבור מנות חזיר בכלל. האקסבייר מונו בורגון לס גרנדס קוטור שרדונה עם דירוג של 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
Xavier Monnot Bourgogne Les Grandes Coutures Chardoneon
Xavier Monnot Bourgogne Les Grandes Coutures Chardoneon
שרדונה Les Grandes Coutures הוא משלוש חלקות הגובלות Meursault עם גפנים בגילאי 15 עד 51 שנים. קרקעות הם בעיקר argile (חימר), מביא משקל ומרקם זה Bourgogne Blanc.בציר 2015 מציג ניחוחות של מלון בשל, אגוזי לוז, פודינג לימון, ונוטים להיות רחב יותר ומרקם יותר מאשר יינות מכפרים שכנים. הזדקנות חביות עץ אלון צרפתי קטן משאיל הערות של טוסט ווניל.בורגונדי לבן, עם העושר שלה, מרקם, טעמים קלויים זוגות היטב עם דגים קלים רכיכה והוא יכול לאזן רטבים מבוססי שמנת. שרדונה בגיל אלון מאקלים חם מעניק את עצמו היטב לדגים בגריל, עמילנים, חמאה ואגוזים קלויים.