קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 5 דק.
מנות4
ציון בריאות6
מגזין

צלעות חזיר בגריל עם זיגוג כתום

צלעות חזיר בגריל עם זיגוג כתום
צלעות חזיר בגריל עם זיגוג כתום נטול גלוטן, וללא חלב מנה עיקרית. מתאים ל-4 ומחירו 3 מנות.33 דולר למנה. מנה אחת מכילה 598 קלוריות, 28 גרם חלבון, ו 15 גרם שומן. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. גשו לסופר וקנו עלה דפנה, ג'ינג'ר, דבש, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש בדבש אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,דבש זנגוויל כמו קינוח. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור הרביעי ביולי. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 3 שעות ו -5 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 34%. הציון הזה לא כל כך אדיר. מתכונים דומים: צלעות חזיר עם זיגוג כתום ודבש, צלעות חזיר עם זיגוג כתום וג'ינג'ר, ו צלעות חזיר עם זיגוג סויה כתום ואטריות אודון.

הוראות

1
שלבו 1/2 ליטר מים קרים, מלח כשר, מלח מעושן, גרגירי פלפל, עלה דפנה, דבש ושקיות תה בשקית רוכסן גדולה.
מרכיבים שתצטרך
מלחמלח
פלפלפלפל
עלי דפנהעלי דפנה
שקית תהשקית תה
דבשדבש
מיםמים
2
מכניסים את צלעות החזיר לשקית ואת השקית למקרר.
מרכיבים שתצטרך
צלעות חזירצלעות חזיר
3
בואו למרינדה במשך 2 שעות.
4
מוציאים את הצלעות מהמלוח ומייבשים בעזרת מגבת נייר. מחק את המלח ולאפשר צלעות חזיר לבוא לטמפרטורת החדר, כ 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
צלעות חזירצלעות חזיר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
5
הכן גריל או מחבת גריל לחום בינוני-גבוה.
ציוד שתשתמש בו
מחבת גרילמחבת גריל
גרילגריל
6
מניחים את צלעות החזיר על הגריל ומבשלים 6 עד 8 דקות לכל צד.
מרכיבים שתצטרך
צלעות חזירצלעות חזיר
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
7
מוציאים לצלחת, מכסים בנייר כסף ושומרים במקום חמים תוך כדי הכנת הזיגוג.
מרכיבים שתצטרך
זיגוגזיגוג
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
1
שלב את שמן השומשום, רוטב הסויה, היין הלבן, גרידת התפוזים והמיץ, מירין, ג ' ינג ' ר, דבש ומלח ופלפל בסיר בינוני על אש בינונית-גבוהה. מביאים לרתיחה נמוכה ומנמיכים את האש לנמוכה. מבשלים כ -10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
גרידה כתומהגרידה כתומה
שמן שומשוםשמן שומשום
יין לבןיין לבן
רוטב סויהרוטב סויה
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
דבשדבש
מיץמיץ
מיריןמירין
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מזלפים כ -3 כפות מהזיגוג על כל צלע חזיר ומגישים מיד.
מרכיבים שתצטרך
צלעות חזירצלעות חזיר
זיגוגזיגוג

מרכיבים

1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)11 קילו קישואים,פלפל שחורפלפל שחור680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צלעות חזיר עם עצם בפניםצלעות חזיר עם עצם בפנים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ג'ינג'ר טרי מגורדג'ינג'ר טרי מגורד2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים3(חוֹרֶף)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד3(חוֹרֶף)רוטב סויה דל נתרןרוטב סויה דל נתרן1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות1כתום, מקונן ומיץכתום, מקונן ומיץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מלח מעושןמלח מעושן4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפלמלח ופלפל1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן שומשום קלוישמן שומשום קלוי4תה שקיות תה שחורתה שקיות תה שחור1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

שרדונה, פינו נואר וריזלינג הם אפשרויות נהדרות עבור צלעות חזיר. שרדונה מתאים לצלעות או צלעות פשוטות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח למנות חזיר באופן כללי. פולי ג ' ונסון קרנרוס שרדונה עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 23 דולר לבקבוק.
פולי ג ' ונסון קרנרוס שרדונה
פולי ג ' ונסון קרנרוס שרדונה
ניחוחות מרוכזים ומורכבים בשנת 2016 שלנו קרנרוס שרדונה. תווים של אפרסק בגריל,אגס, קרואסון חמאה ווניל היוו את הבמה לשרדונה עשירה ומלאה. הניחוחות מתרחבים על החיך עם טעמים מעוררי תיאבון של אגס, תפוח פריך, יערה, קוקוס קלוי ורקיק וניל. האיזון והמבנה של יין זה יחד עם החומציות הבהירה שלו הופכים אותו ליין ראוי לגיל שניתן ליהנות ממנו במשך מספר שנים. תיהנו מהיופי הזה עם עוף צלוי עסיסי וריזוטו פטריות בר.