קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות14
מגזין

צלעות חזיר בסגנון גרמני

צלעות חזיר בסגנון גרמני
צלעות חזיר בסגנון גרמני יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את אוסף המנה העיקרית שלך. מנה אחת מכילה 414 קלוריות, 33 גרם חלבון ו 25 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. אם יש לכם צלעות חזיר לחתוך מרכז, קמח, חרדלוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה הוא ידידותי לתקציב מתאים למי שאוהב אוכל בסגנון אירופאי. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. מתכונים דומים: צלעות חזיר בסגנון גרמני, צלעות חזיר גרמניות, ו צלעות חזיר גרמניות טעימות וכרוב כבוש.

הוראות

1
הכן את צלעות החזיר על ידי ציפוי שני הצדדים של כל אחד עם חרדל. תחפור את הצלעות המצופות בקמח.
מרכיבים שתצטרך
צלעות חזירצלעות חזיר
חרדלחרדל
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
2
מחממים את השמן במחבת גדולה מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מניחים צלעות חזיר לתוך השמן החם, ומבשלים עד השחמה משני הצדדים.
מרכיבים שתצטרך
צלעות חזירצלעות חזיר
שמן בישולשמן בישול
4
הסר מן המחבת, ולהשליך כל שמן עודף במחבת.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
להחזיר את הצלעות למחבת, ולהפחית את החום לנמוך.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
יוצקים מרק לא מבושל על הצלעות, כדי לוודא לשים כמות גדולה של אורז על כל אחד. מכסים, ומבשלים על נמוך במשך 30 דקות, או עד חזיר הוא כבר לא ורוד, והמיצים לרוץ ברור. למרוח את הצלעות מדי פעם, ולהוסיף מים במידת הצורך.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
חזירחזיר
אורזאורז
מרקמרק

ציוד

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

שרדונה, פינו נואר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לצלעות חזיר. שרדונה מתאים צלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח עבור מנות חזיר בכלל. שרדונה פולי ג ' ונסון Carneros עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 23 דולר לבקבוק.
פולי ג ' ונסון קרנרוס שרדונה
פולי ג ' ונסון קרנרוס שרדונה
ניחוחות מרוכזים ומורכבים ב-2016 שרדונה קרנרוס שלנו. הערות של אפרסק בגריל, אגס, קרואסון בחמאה, ווניל להגדיר את הבמה לשרדונה עשיר, בעל גוף מלא. ניחוחות להרחיב על החיך עם טעמים מעוררי תיאבון של אגס, פריך תפוחים, יערה, קוקוס קלוי, וופל וניל. האיזון והמבנה של יין זה יחד עם חומציותו הבהירה הופכים אותו ליין ראוי לגילו להנאה במשך מספר שנים. תיהנו מהיופי הזה עם עוף צלוי עסיסי וריזוטו פטריות בר.