קושירגיל
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות25
מגזין

צלעות חזיר ברוטב יין אדום

צלעות חזיר ברוטב יין אדום
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל צלעות חזיר עם רוטב יין אדום. מתאים ל-4 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם יש 574 קלוריות, 51 גר' של חלבון, ו 27 גרם של שומן למנה. 4 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. גשו לסופר וקנו מלח גס, צלעות חזיר, פלפל ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הפלפל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קינוח מנטה קל כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. מתכונים דומים: צלעות חזיר עם רוטב מיסו-יין אדום, צלעות חזיר עם רוטב יין אורגנו, ו צלעות חזיר עם יין ורוטב דובדבנים.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

שרדונה, פינו נואר וריזלינג הם בחירה מצוינת לצלעות חזיר. שרדונה מתאים צלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח עבור מנות חזיר בכלל. יין אחד אתה יכול לנסות הוא טיילר יקב סנטה ברברה שרדונה מחוז. יש לו 4.1 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 30 דולר.
יקב טיילר סנטה ברברה קאונטי שרדונה
יקב טיילר סנטה ברברה קאונטי שרדונה
2015 הביא את הבציר המוקדם של העשור עד כה. לאחר הבציר הגדול של 2013 ו-2014 והבצורת המתמשכת, הגפנים יוצרות חלק קטן מהפרי מהשנתיים הקודמות. הם היו למטה כ 30% בסך הכל אבל התוצאה הייתה איכות יוצאת דופן יינות עמוקים, חזקים עם חומציות רבה. פרי הדר, אניס, תמיסת מלח ואנרגטי.