קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 20 דק.
מנות4
ציון בריאות17
מגזין

צלעות חזיר ותבשיל אורז

צלעות חזיר ותבשיל אורז
צלעות חזיר ותבשיל אורז יכול להיות רק המנה העיקרית שאתם מחפשים. והוא יספק כ 4 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון ללא גלוטן יש 714 קלוריות, 36 גרם חלבון ו 49 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %27 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. הכנת המנה לוקחת כ 2 שעות ו 20 דקות. . אם יש לך אורז מיידי, שמן צמחי, קרם מרוכז של מרק עוף, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב החמאה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת חמאת קינמון כקינוח. מתכונים דומים: קדירה של צלעות חזיר ואורז, קדירה של בשר חזיר ואורז, ו תבשיל אורז צלע חזיר.

הוראות

1
מחממים תנור ל 275 מעלות F (135 מעלות C).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מחממים שמן צמחי במחבת גדולה מעל חום בינוני, ומשחימים את צלעות החזיר משני הצדדים, 5 עד 8 דקות לכל צד.
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחישמן צמחי
צלעות חזירצלעות חזיר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מניחים את הצלעות לתבנית אפייה 9x13 אינץ'. בסיר גדול, להקציף יחד את הקרם של מרק עוף,שמנת של מרק סלרי, וחלב עד חלקה. מערבבים את האורז, ומוסיפים את החמאה; מביאים את התערובת לרתיחה על חום בינוני, ומערבבים עד שהחמאה נמסה.
מרכיבים שתצטרך
שמנת של מרק עוףשמנת של מרק עוף
מרק שמנת וסלרימרק שמנת וסלרי
חמאהחמאה
חלבחלב
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
מחבת רוטבמחבת רוטב
מקציףמקציף
4
יוצקים את תערובת האורז על הצלעות; מכסים את הצלחת בנייר כסף.
מרכיבים שתצטרך
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
5
אופים בתנור שחומם מראש עד למכרז, כ 2 שעות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

שרדונה, פינו נואר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לצלעות חזיר. שרדונה מתאים צלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח עבור מנות חזיר בכלל. אתה יכול לנסות Foley Estate יקב Sta. ריטה הילס שרדונה. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 27 דולר לבקבוק.
יקב פולי סטיישן. ריטה הילס שרדונה
יקב פולי סטיישן. ריטה הילס שרדונה
כרמי ראנצ ' ו סנטה רוזה (Rancho Santa Rosa Vineyard) תוכננו במקור כמיקרו-יקבים בודדים המתוכננים ל-59 בלוקים ייחודיים המבוססים על אדמה, חשיפה, גובה, ציון, rootstock ושיבוט. רנצ ' ו סנטה רוזה מייצרת יינות עשירים ומשיי להפליא.