קושיקשה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות1
ציון בריאות62
מגזין

צלעות חזיר כתומות עבור 2

צלעות חזיר כתומות עבור 2
צלעות חזיר כתומות המתכון הזה מכסה %45 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך מלח, תפוז, שמן זית כתית מעולה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הקינמון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פאדג'קינמון כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו 15 דקות. זה עובד היטב כמנה עיקרית יקרה למדי. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular מדהים של 83%. נסו צלעות חזיר כתומות עבור 2, צלעות חזיר כתומות, ו צלעות חזיר כתומות (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

שרדונה, פינו נואר וריזלינג הם בחירה מצוינת לצלעות חזיר. שרדונה מתאים צלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח עבור מנות חזיר בכלל. יין אחד אתה יכול לנסות הוא שרדונה השמורה של Elway 7cellars. יש לו 4.9 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 28 דולר.
שרדונה שמורת 7cellars Elway
שרדונה שמורת 7cellars Elway
שרדונה שמורת אלווי 2018 הוא מאוזן היטב, מציג פירות טרופיים פריכים, תפוחים ואגסים טעמים עם אלמנטים פרחוניים קלים. רמזים של וניל משלימים גימור אלון חלק, מתמשך.זוג זה יין פריך עם מנות קלות כגון פירות פרוסים & גבינות, סלט פסטה לימון, עוף קלוי עם עשבי תיבול, או פודינג וניל.