קושיקל
מוכן ב22 דק.
מנות4
ציון בריאות11
מגזין

צלעות חזיר מזרחיות בגריל

צלעות חזיר מזרחיות בגריל
צלעות חזיר מזרחיות בגריל הוא נטול גלוטן ולקטוז ומשמש כמנה עיקרית. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 299 קלוריות, 31 גר' של חלבון, ו 13 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו שיני שום, זנגביל טחון, רוטב סויה, וכמה דברים אחרים כדי להפוך אותו היום. כדי להשתמש ב הדבש אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת זנגביל דבש כקינוח. זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. 4 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. הכנת המנה לוקחת כ 22 דקות. נסו צלעות חזיר כפריות בגריל עם אפרסקים בגריל ברוטב בורבון, צלעות חזיר בגריל עם אפרסקים בגריל בלסמי חריף, ו בישול עם חזיר טרי: צלעות חזיר בגריל (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

צלעות חזיר ניתן לזווג עם שרדונה, פינו נואר, ריזלינג. שרדונה מתאים צלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח עבור מנות חזיר בכלל. את יכולה לנסות שרדונה בסטונסטריט סטיישן. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 36 דולר לבקבוק.
Stonestreet Estate שרדונה
Stonestreet Estate שרדונה
שרדונה האחוזה 2012 מספק עמוד שדרה מינרלי מובהק לצד אלמנט הדר חזק. הקלמנטינה והמרמלדה מגיחות ראשונה מהזכוכית, נפתחות לחיך שעובר דרך ריסוס אפרסק ואוקיינוס-כולן מגיעות לשיאן בגימור עם אחיזה וחומציות מפתיעות.