קושימומחה
מוכן ב6 שעות, 5 דק.
מנות6
ציון בריאות0
מגזין

צלעות חזיר סנט לואיס ברביקיו

צלעות חזיר סנט לואיס ברביקיו
צלע חזיר סנט לואיס דורש כ 6 שעות ו-5 דקות מההתחלה ועד הסוף. מנה זו מכילה כ 1 גר' של חלבון, 1 גרם של שומן, וסך הכל 21 קלוריות. מתאים ל-6 מנות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. 3 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. לכי לחנות וקחי צלעות, פפריקה, מלח כשר ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. יום האב יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, מתכון זה מרוויח ציון כף של 10% וזה די גרוע. נסו צלעות חזיר ברביקיו קלאסיות עם רוטב ברביקיו בייקון מעושן, צלעות חזיר ברביקיו, ו צלעות חזיר ברביקיו בורבון (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
הגדר מעשן ל 225 מעלות F.
3
שלב את הפפריקה, פלפל שחור, זרעי כוסברה, זרעי כמון, אבקת שום, אבקת בצל, אגוז מוסקט וקיין במטחנת תבלינים. תהליך עד אבקה דקה נוצר, כ 30 שניות.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחורפלפל שחור
זרעי כוסברה שלמהזרעי כוסברה שלמה
אבקת שוםאבקת שום
אבקת בצלאבקת בצל
זרעי כמוןזרעי כמון
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
פפריקהפפריקה
מוסקטמוסקט
4
ללטף את הצלעות להתייבש ולהפוך את צד העצם למעלה. לקצץ עודף שומן, אם קצה אחד של הצלעות הוא צר במיוחד, לקצץ בשר ועצם כדי להבטיח אפילו בישול.
מרכיבים שתצטרך
עצםעצם
בשרבשר
צלעותצלעות
5
הסר את הממברנה על החלק התחתון של הצלעות על ידי החדרת כלי מעוגל, כפית הפוכה עובדת היטב, בין הממברנה והבשר בקצה אחד של הלוח. בזהירות לעבוד את הכף מתחת לממברנה כדי לשחרר אבל לא לקרוע. לאחר שהספיק התרופף, השתמש במגבת נייר כדי להחזיק את הממברנה כפי שאתה לאט למשוך אותו במורד הלוח כדי להסיר.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
צלעותצלעות
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
6
מפזרים את הצלעות משני הצדדים עם מלח ומברישים את שני הצדדים עם חרדל.
מרכיבים שתצטרך
חרדלחרדל
צלעותצלעות
מלחמלח
7
מפזרים שני שלישים מתערובת התבלינים בצד הבשר של הצלעות והשלישי הנותר בצד העצם.
מרכיבים שתצטרך
עצםעצם
בשרבשר
צלעותצלעות
8
לאחר המעשן הגיע 225 מעלות F, להוסיף את שבבי העץ או נתחים ואת הצלעות למעשן.
מרכיבים שתצטרך
צ ' יפסצ ' יפס
צלעותצלעות
9
עשן במשך 4 עד 5 שעות ואז לבדוק עבור doneness. ישנם ארבעה קריטריונים שיש לעמוד על מנת הצלעות להיעשות. ראשית, הטמפרטורה הפנימית של הבשר צריך להיות 185 עד 190 מעלות F. השני, להרים כל לוח מהמרכז עם מלקחיים וזה צריך ליפול לתוך צורת u וסדק מעט. שלישית, תוך החזקת עם מלקחיים, וקפיצה בעדינות, את פני השטח של הצלעות צריך לפצח מעט. לבסוף, הבשר צריך למשוך בקלות את העצם אבל לא ליפול. אם הצלעות לעבור את כל הבדיקות, להסיר אותם מן המעשן לעטוף בנייר כסף כבד ולנוח במשך 15 דקות. אם לא, להמשיך לעשן במשך 45 דקות עד 1 שעה ולבדוק שוב עד הסוף.
מרכיבים שתצטרך
עצםעצם
בשרבשר
צלעותצלעות
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
מלקחייםמלקחיים
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

יין זינפנדל ורוזה הם בחירה מצוינת לברביקיו. רוזה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומתובלים ומתובלים. זינפנדל היא בחירה קלאסית של יין אדום לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר ובשר בקר. כריס לחצות גפן ישן זינפנדל עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
כריס קרוס גפן ישן זינפנדל
כריס קרוס גפן ישן זינפנדל
כריס חוצה מקורות מכרמים שונים באחוזה (גיל ממוצע 80) כדי למצוא את הענבים הטובים ביותר כדי לייצר את היין השופע הזה. Cris Cross גפן ישן Zinfandel יש טעמים טעימים של דובדבנים שחורים וריבת ברי.