קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות18
מגזין

צלעות חזיר עם זיגוג דובדבן צ'יפוטלה

צלעות חזיר עם זיגוג דובדבן צ'יפוטלה
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכונים למנה עיקרית, אז נסו צלעות חזיר עם זיגוג דובדבן צ'יפוטלה. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 33 גרם חלבון, 16 גרם שומן, ובסך הכל של 350 קלוריות. המתכון הזה מכסה 21% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 4. ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. אם יש לכם בצל ירוק, סוכר, צלעות חזיר ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. כדי להשתמש ב קינמון הקרקע אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פיתולי קינמון כמו קינוח. זמן הכנת המתכון כ 35 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וללא חלב דיאטה. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 59%. הציון הזה די טוב. נסו צלעות חזיר מרווה עם זיגוג בלסמי דובדבן, צלעות חזיר עם זיגוג, ו צלעות חזיר צ'יפוטלה (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה קטנה שלבו את המלח, הסוכר והקינמון.
מרכיבים שתצטרך
יכול דיאט קרם סודהיכול דיאט קרם סודה
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מפזרים מעל צלעות חזיר. במחבת גדולה מבשלים צלעות, ללא כיסוי, בשמן על אש בינונית במשך 6-8 דקות מכל צד או עד שמיצי הבשר מתבהרים.
מרכיבים שתצטרך
צלעות חזירצלעות חזיר
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
3
מוציאים לפלטת הגשה ושומרים על חום.
4
באותה מחבת שלבו את הדובדבנים המתוקים, מיץ התפוזים, הדובדבנים המיובשים, החומץ, פלפלי הצ ' יפוטלה, המרמלדה והשום. מבשלים ומערבבים 2-3 דקות או עד שהם מחוממים. כפית על צלעות; מפזרים שקדים ובצל ירוק.
מרכיבים שתצטרך
שמן פלפלשמן פלפל
דובדבנים יבשיםדובדבנים יבשים
דובדבנים מתוקיםדובדבנים מתוקים
1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'
קיווי, פרוס בעובי של 1/4 אינץ'קיווי, פרוס בעובי של 1/4 אינץ'
( 23)( 23)
1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)

מרכיבים

2(חוֹרֶף)שקדים פרוסים, קלוייםשקדים פרוסים, קלויים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פלפל צ'יפוטלה קצוץ ברוטב אדובופלפל צ'יפוטלה קצוץ ברוטב אדובו2(חוֹרֶף)דובדבנים יבשיםדובדבנים יבשים1שן שום, טחוןשן שום, טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)בצל ירוק פרוס דקבצל ירוק פרוס דק0(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מרמלדה כתומהמרמלדה כתומה567אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צלעות חזיר ללא עצמות כל אחד)צלעות חזיר ללא עצמות כל אחד)2(חוֹרֶף)1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים0(יכול להיות או להרחיק)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדובדבנים מתוקים כהים מגולענים, חצוייםדובדבנים מתוקים כהים מגולענים, חצויים

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

צלעות חזיר עובדות ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וריזלינג. שרדונה מתאים לצלעות או צלעות פשוטות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח למנות חזיר באופן כללי. יין אחד שתוכלו לנסות הוא יקב לגונה נהר שרדונה הרוסי. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 29 דולר.
יקב לגונה נהר שרדונה הרוסי
יקב לגונה נהר שרדונה הרוסי
שוכן בלב עמק הנהר הרוסי, לגונה ראנץ ' כרם היה ביתם של שרדונה ברמה עולמית במשך 30 השנים האחרונות. הכרם חייב את עונת הגידול הארוכה שלו לערפל הקריר שמתגלגל מהאוקיאנוס השקט, ומעניק לענבי השרדונה שלנו איזון עדין בין חומציות פריכה לטעמי פרי בשלים. ביטוי אלגנטי לכרם שמו, כרם לגונה ראנץ ' שרדונה הוא יין מאוזן ומפנק במיוחד. נפתח עם תווים של תפוח, אגס, חבוש ומנדרינה, ממוסגר על ידי נימות מתוקות של תבלין אסייתי. שרדונה זה מאוזן ועשיר היטב, בעל תחושת פה אקספרסיבית וגימור שכבתי ומתמשך.