קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות39
מגזין

צלעות חזיר עם עגבניות טריות, בצל, שום ופטה

צלעות חזיר עם עגבניות טריות, בצל, שום ופטה
צלעות חזיר עם עגבניות טריות, בצל, שום, פטה יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 385 קלוריות, 35 גרם חלבון ו 23 גרם שומן. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-630 היו אומרים שזה פגע במקום. אם יש לך בצל, מלח, בזיליקום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 35 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וקמאיות דיאט. . עם כפית ציון של 89% המנה הזו מעולה. נסו צלעות חזיר עם עגבניות טריות, בצל, שום ופטה, צלעות חזיר צלויות דבש עם אגסים, בצל אדום, פטה ובצל, ו צלעות חזיר עם פורסלין זהוב ורוטב עגבניות טרי (מתכונים דומים).

הוראות

1
חום 1 כף שמן במחבת מעל חום בינוני. מערבבים את הבצל ומבשלים עד חום זהוב. תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
חום 1/2 שמן כפות במחבת. צלעות חזיר העונה עם מלח, פלפל, ואבקת שום, ואת המקום במחבת. לבשל כדי doneness הרצוי. להפריש ולשמור חם.
מרכיבים שתצטרך
אבקת שוםאבקת שום
צלעות חזירצלעות חזיר
פלפלפלפל
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
חום שנותר שמן במחבת. להחזיר בצל למחבת, ומערבבים עגבניות, שום ובזיליקום. מבשלים ומערבבים כ 3 דקות, עד העגבניות רכות.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
שוםשום
בצלבצל
באזיל!באזיל!
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מערבבים בחומץ בלסמי, ומתבלים במלח ופלפל. צלעות למעלה עם תערובת בצל ועגבניות, ומפזרים גבינת פטה לשרת.
מרכיבים שתצטרך
חומץ בלסמיחומץ בלסמי
מלח ופלפלמלח ופלפל
גבינת פטהגבינת פטה
עגבנייהעגבנייה
בצלבצל

ציוד

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

שרדונה, פינו נואר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לצלעות חזיר. שרדונה מתאים צלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח עבור מנות חזיר בכלל. אתה יכול לנסות שרדונה a עד Z. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 15 דולר לבקבוק.
שרדונה א 'עד ת'
שרדונה א 'עד ת'
שרדונה a To Z 2010 נפתח עם ניחוחות של פרחים לבנים, מנדרינה, ליים, חבושים, אבן רטובה ומינרלים המתפתחים עוד יותר לתוך אגוז מוסקט, דבש, תפוח ירוק עם רמזים של זנגביל. התקפה עמוסה במינרלים היא בהירה, מעוררת תיאבון ואינטנסיבית. אמצע החיך הניואנסי ממשיך עם טעמים שמשקפים ומגבירים את הארומטיקה. הגימור ארוך, נקי, פריך ועסיסי עם טעמים של יערה, הדרים ואבן רטובה. יין זה מדגים שרדונה Steely קלאסי אורגון. 2010 היה בציר יוצא דופן ליינות לבנים באורגון והיין המתוחכם הזה המונע על ידי טרואר אינו יוצא מן הכלל; בהיר, חריף ואינטנסיבי הוא יספק במהלך 5 השנים הבאות.