קושיבינוני
מוכן ב1 ש
מנות4
ציון בריאות15
מגזין

צלעות חזיר פולניות

צלעות חזיר פולניות
צלעות חזיר פולניות ואינו מכיל גלוטן, מנה עיקרית. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה זו מכילה סביב 31 גר' של חלבון, 16 גרם של שומן, וסך הכל 355 קלוריות. גשו לסופר וקנו מרק עגבניות, בצל, שמן בוטנים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ביין שרי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגות מרלו עם שוקולד מרילוט כקינוח. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה. מתכונים דומים: Knockwurst עם כרוב כבוש מתובל וצלעות חזיר מעושן עם בייקון, תפוח ובצל, הרב פרושוטו על צלעות חזיר "חזיר על חזיר", ו צלעות חזיר מתוק חריף בבישול איטי - 2 מרכיבים בתוספת חזיר.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

שרדונה, פינו נואר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לצלעות חזיר. שרדונה מתאים צלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח עבור מנות חזיר בכלל. שרדונה Antica (Mountain Select) עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 29 דולר לבקבוק.
שרדונה Antica (Mountain Select)
שרדונה Antica (Mountain Select)
שרדונה 2017 תוססת ועשירה בניחוחות מפתים שמובילים לליבה מוצקה של טעמי אגס, תפוח ומשמש המוצלים על ידי אלון מתובל קלות. על החיך, היין מציע שכבה על גבי שכבה של טעמים מתמשכים. היין מדגיש טוהר זני עם אלגנטיות ורעננות על החיך.השרדונה נבחר ממנות בנות 4 עד 31 ממנות נבחרות של תשעה בלוקים של כרם, אשר מוצמדים בגובה של 1,413-1,494 רגל. מבחר השנה מורכב מ-10 שיבוטים של שרדונה - תשעה שיבוטים בורגונדיים ובחירת ויימר המורשת המהוללת—שיחד יוצרים את המורכבות בארומטיקה ופלבורים שאנו מחפשים לשרדונה המובחר בהרים שלנו.