קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות13
מגזין

צלעות חזיר תפוחים-בלסמי

צלעות חזיר תפוחים-בלסמי
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכונים למנה עיקרית, אז נסו צלעות חזיר תפוחים-בלסמי. מתכון ללא גלוטן זה משרת 4 . מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 32 גרם חלבון, 15 גרם שומן, ובסך הכל 341 קלוריות. ראש לחנות ולקחת שמן זית, מרק עוף, חומץ בלסמי, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש בשמן הזית אתה יכול לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם פרפה בננה מוקפצת, גרנולן ויוגורט כמו קינוח. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 52%. ציון זה מוצק. מתכונים דומים: צלעות חזיר תפוחים-בלסמי ואורז, צלעות חזיר תפוחים קרמל בלסמי עם מחית בטטה, ו צלעות חזיר בלסמי.

הוראות

1
מפזרים צלעות חזיר עם מלח ופלפל. במחבת גדולה צלעות חומות בשמן.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
צלעות חזירצלעות חזיר
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
הסר ושמור על חום.
3
הוסף סיידר תפוחים למחבת, תוך ערבוב כדי לשחרר חתיכות שחומות מהתבנית. מערבבים פנימה את המרק, הג ' לי והחומץ. מביאים לרתיחה; מבשלים עד שהנוזל מצטמצם ל 1/3 כוס.
מרכיבים שתצטרך
סיידר תפוחיםסיידר תפוחים
חומץחומץ
מרקמרק
ג'ליג'לי
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מחזירים צלעות למחבת. מכסים ומבשלים במשך 8-10 דקות או עד שהבשר רך, הופך פעם אחת.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מוסיפים חמאה ומערבבים עד להמסה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה

ציוד

יין מומלץ: פינו נואר, שרדונה, ריזלינג

ניתן לשלב צלעות חזיר עם פינו נואר, שרדונה וריזלינג. שרדונה מתאים לצלעות או צלעות פשוטות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח למנות חזיר באופן כללי. יין אחד שתוכלו לנסות הוא יקב האן מונטריי פינו נואר. יש לו 4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 18 דולר.
יקב האן מונטריי פינו נואר
יקב האן מונטריי פינו נואר
יקב האן 2008 פינו נואר תוסס אך אלגנטי עם גוון שמזכיר עלי כותרת של ורדים ואף של ניחוחות תות, תבלינים ופרחים. טעמי שזיפים נעימים ודובדבנים כהים זורמים על פני החיך, מתערבבים בנגיעות של פלפל שחור ואלון. הפרי הבשל מאוזן בחומציות חריפה ואקלים קריר וטאנינים חלקים ומשיי.ניתן להגיש את הפינו נואר הידידותי לאוכל עם מגוון רחב של מנות. תיהנו ממנו עם עוף בציפוי גבינת עיזים ועגבניות מיובשות, סלמון בגריל עם אורזו עשב או פיצה פטריות פשוטה.