קושימומחה
מוכן ב9 שעות, 10 דק.
מנות8
ציון בריאות25
מגזין

צלעות מעושנות ברוטב סטייק יין אדום

צלעות מעושנות ברוטב סטייק יין אדום
צלעות מעושנות עם רוטב סטייק יין אדום הוא נטול גלוטן ולקטוז ומשמש כמנה עיקרית. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 1193 קלוריות, 49 גרם חלבון ו 95 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %36 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. רק כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-3 היו אומרים שזה פגע במקום. זה מושלם עבור יום ולנטין. לך לחנות ותביא שמן קנולה, צלעות צלויות, רוטב ווסטרשייר ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. נסו צלוי צלעות ברוטב יין אדום, צלעות עם יין אדום-רוטב חמאת טימין, ו צלעות מעושנות עם רוטב שום חמאה חום (מתכונים דומים).

הוראות

1
ציוד מיוחד: שבבי עץ היקורי, ספוג במים קרים במשך 2 שעות
מרכיבים שתצטרך
צ ' יפסצ ' יפס
מיםמים
2
עבור צלעות ראש: לשפשף את הצלעות ראש עם לשפשף התבלינים, לשים בקירור על מתלה להגדיר מעל תבנית אפייה (חשופה) ולתת לרבד במשך לפחות 4 שעות עד 8 שעות.
מרכיבים שתצטרך
צלעותצלעות
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
1
מחממים את השמן בסיר בינוני על חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיפים את השום ואת שאלוט ומבשלים עד רך, על 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שאלותשאלות
שוםשום
3
מוסיפים את העגבניות, מגבירים את החום גבוה ומבשלים עד מתרכך, כ 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
4
מוסיפים את היין, קטשופ, 1/2 כוס מים, צימוקים, מולסה, סוכר חום, חזרת, חרדל דיז ' ון, ווסטרשייר, קאיין, allspice ומלח ופלפל לפי הטעם ומבשלים במשך 10 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
חרדל דיז ' וןחרדל דיז ' ון
סוכר חוםסוכר חום
חזרתחזרת
1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)
מולסהמולסה
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
קטשופקטשופ
צימוקיםצימוקים
מיםמים
ייןיין
5
מוסיפים מעט חומץ יין אדום וטועמים מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
חומץ יין אדוםחומץ יין אדום
מלח ופלפלמלח ופלפל
6
מעבירים לבלנדר ומערבבים עד לקבלת חלקה.
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
7
בואו להתקרר לטמפרטורת החדר.
8
הכן את הגריל שלך באמצעות גריל בסגנון קמהדע, גריל קומקום, מעשן כדור או שיטת גריל גז לעישון.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
9
הסר את צלע הממשלה מהמקרר 30 דקות לפני הבישול ולתת לשבת בטמפרטורת החדר.
מרכיבים שתצטרך
צלעותצלעות
10
מפזרים היטב עם מלח ולשים את הצלעות ראש, צד שומן למעלה, על הסורג גריל. שמירה על טמפרטורה של כ 250 מעלות F (אם באמצעות גריל קומקום או מעשן כדור, לחדש את האש עם גחלים unlit, לפי הצורך, כדי לשמור על טמפרטורה; לראות הוראות היצרן), לבשל עד מדחום קריאה מיידית מוכנס במרכז קורא 130 מעלות F, בין 3 1/2 ל 4 שעות. במהלך השעה האחרונה של הבישול (בסביבות 110 מעלות F), להתחיל צחצוח עם חלק מרוטב סטייק היין האדום ולהפסיק להוסיף צ ' יפס למעשן.
מרכיבים שתצטרך
רוטב סטייקרוטב סטייק
צלעותצלעות
יין אדוםיין אדום
צ ' יפסצ ' יפס
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
גרילגריל
11
הסר את צלע הממשלה מן הגריל, מברשת עם יותר של רוטב סטייק יין אדום ולתת לנוח, מכוסה באופן רופף בנייר כסף, במשך 20 דקות לפני חיתוך.
מרכיבים שתצטרך
רוטב סטייקרוטב סטייק
צלעותצלעות
יין אדוםיין אדום
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
12
מערבבים את כל החומרים בקערה קטנה.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

מרכיבים

4(חוֹרֶף)פובלנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעיםפובלנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אבקת arbol דה צ'ילהאבקת arbol דה צ'ילה2(חוֹרֶף)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה2(חוֹרֶף)דיאט קרם סודהדיאט קרם סודה2(חוֹרֶף)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)11 קילו קישואים,אבקת קאייןאבקת קאיין1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כף גדושה חרדל דיז'וןכף גדושה חרדל דיז'ון2(חוֹרֶף)חרדל יבשחרדל יבש2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין אדום יבשיין אדום יבש8ציפורןשום, קצוץשום, קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצימוקים זהוביםצימוקים זהובים1(יכול להיות או להרחיק)allspice הקרקעallspice הקרקע2(חוֹרֶף)כוסברה טחונהnameכוסברה טחונהname1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כמון טחוןכמון טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כף גדושה חזרתכף גדושה חזרת2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים2(חוֹרֶף)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשרמלח כשר8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור טחון טרימלח כשר ופלפל שחור טחון טרי2(חוֹרֶף)3/4 כפית מולסה3/4 כפית מולסה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אורגנו מיובשאורגנו מיובש2(חוֹרֶף)פפריקה ספרדיתפפריקה ספרדית2עגבניות שזיף, קצוץעגבניות שזיף, קצוץ3קילוגרםצלוי צלעות משובח 4 צלעות, לא נגונותצלוי צלעות משובח 4 צלעות, לא נגונות2שאלוט, קצוץשאלוט, קצוץ8ריבס, קצוץ טרי או קפואשפריץ חומץ יין אדוםשפריץ חומץ יין אדום1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר