קושימומחה
מוכן ב3 שעות
מנות24
ציון בריאות0
מטבחיםאמריקאי
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

קאפקייקס חגיגה

קאפקייקס חגיגה
עוגות חגיגיות הן אולי הקינוח שאתם מחפשים. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 24 מנות. עם 373 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 24 גרם של שומן כל אחד. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-71 היו אומרים שזה פגע במקום. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 3 שעות. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. זה הוא מחיר סביר מתכון לאוהדים של אוכל אמריקאי. גשו לסופר וקנו קמח לגידול עצמי, יוגורט טבעי, תמצית ונילן, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. עם כפית ציון של 9%, צלחת זו היא רעה מאוד (אבל עדיין ניתן לתקן). אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : Cupcakes חגיגה, Cupcakes חגיגה, ו Cupcakes חגיגה.

הוראות

1
תנור חום 160c / 140c מאוורר / גז
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
2
קו 2 x 12-גומות מאפינס קופסאות נייר.
ציוד שתשתמש בו
בישול פולנטהבישול פולנטה
3
שים את הביצים, יוגורט, וניל, סוכר, קמח, שקדים וחמאה בקערת הערבוב הגדולה ביותר שלך לנצח עד חלקה ללא גוש. מחלקים בין תיבות נייר ואופים במשך 25-30 דקות (החלפת המגשים לאחר 15 דקות אם אתה צריך להשתמש 2 מדפים) עד שיפוד דקר למרכז העוגות יוצא נקי. מגניב על מתלה תיל. הם יכולים להיות קפואים עד 1 חודש או כל הזמן במיכל אטום לילה.
מרכיבים שתצטרך
( 23)( 23)
ציפוי סוכריות לבן, אופציונליציפוי סוכריות לבן, אופציונלי
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
חבילת עוגת שכבות וניל קפואהחבילת עוגת שכבות וניל קפואה
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
(קיבלר)(קיבלר)
ציוד שתשתמש בו
כמו גבינות לטאקוכמו גבינות לטאקו
תפוזים, פרוסים וחצוייםתפוזים, פרוסים וחצויים
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
סוכריות Air Head, חתוכות לרצועות דקותסוכריות Air Head, חתוכות לרצועות דקות
4
כדי לקשט, להכות את החמאה ואת הדובדבן סוכר יחד עד חלקה ואור. השתמש כפית כפית כפית כפית כפית כפית כפית כפית כפית לגוש עטוף למרכז של כל עוגה או, למהירות, כפית לתוך שקית מזון, לחתוך על 2cm את הפינה צינור מנה על כל אחד.
מרכיבים שתצטרך
ל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
5
חלק את הדובדבן לכמה צבעים שאתה רוצה בתוספת חתיכת שמאל להיות לבן, או לצחצח עם נצנצים, אם אתה רוצה. ללוש קצת צביעה לתוך כל חתיכה עד שיש לך צבע טוב, ואז להתגלגל על פני השטח מאובק קלות עם סוכר זיגוג. השתמש חותך מחורץ 6.5 ס " מ כדי לבלום את סיבובים ולחץ על גבי הדובדבן כדי לשטח אותו קצת. חזור עם הצבעים האחרים כדי לכסות את כל העוגות. עכשיו לקשט כרצונך, או לראות את הרעיונות שלנו, להלן.
מרכיבים שתצטרך
ל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

קאפקייקס בתפריט? נסה זיווג עם קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי ופורט. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. קרם שרי Nv ג ' ונסון ן עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
ארומטי מאוד עם הערות של אגוזי לוז, וניל, ומגע של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ומגע של שמרים. סיום נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול אלה מאפשרים לו להזדקן"". משקה טרום-פרינדיאלי מועדף. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כמו אפריטיף, או אחרי ארוחת ערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים מבוססי פירות. גם נפלא בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ""בסגנון איטלקי"". "