קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות48
ציון בריאות0
מגזין

קאפקייקס מסיבת גן

קאפקייקס מסיבת גן
מתכון גן המפלגה Cupcakes יכול לספק את התשוקה האמריקאית שלך בסביבה 45 דקות. והוא יספק כ 48 מנות. מנה אחת מכילה 98 קלוריות, 2 גרם של חלבון ו5 גרם של שומן. המתכון הזה מכסה %1 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם גבינת מסקרפונה, קמח חיטה רך, פרחי פרחים אכילים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכונים דומים: סלט מסיבת גן, מסיבת גן משקה, ו לארח מסיבת ארוחת ערב בגן קיץ.

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות.
2
מערבבים קמח ואבקת סוכר. לנפות תערובת לתוך קערה בינונית; הליך חוזר.
מרכיבים שתצטרך
3
לטאטא 1/4 כוס סוכר מגורען; להפריש.
מרכיבים שתצטרך
4
לנצח חלבונים ביצה בקערה גדולה במהירות גבוהה עם מיקסר חשמלי עד קצף.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים שמנת או טרטר ומלח, מכים עד פסגות רכות טופס. בהדרגה להוסיף הנותרים 3/4 כוס סוכר, 2 כפות. בכל פעם, פועם עד פסגות נוקשות טופס וסוכר מתמוסס.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים וניל, מיץ לימון, ותמצית שקדים, מכים עד מעורבב.
מרכיבים שתצטרך
7
מפזרים תערובת קמח על תערובת ביצה לבנה, 1/4 כוס בכל פעם, מתקפל בעדינות לאחר כל תוספת.
מרכיבים שתצטרך
8
באמצעות 2 (24 כוס) מחבתות מאפין מיני מרופדות בכוסות אפייה מיני נייר, מעיל עם ספריי בישול ולמלא כל כוס שני שלישים מלאים.
מרכיבים שתצטרך
9
אופים במשך 10 דקות או עד מפרט עץ מוכנס במרכז יוצא נקי. מגניב מחבתות על מדפי תיל 10 דקות; להסיר מחבתות כדי מדפי תיל, מגניב לחלוטין.
10
כדי להכין ציפוי, לנצח קרם במהירות גבוהה עם מיקסר חשמלי עד פסגות נוקשות טופס. Beat mascarpone, אבקת סוכר, וניל, ומלח בקערה גדולה במהירות בינונית עם מיקסר עד מעורבב. בעדינות לקפל קצפת לתוך תערובת mascarpone עד מעורבב. עושה 3 כוסות.
מרכיבים שתצטרך
11
הכנס קצה מתכת מס ' 21 לתוך שקית לקשט גדולה; למלא עם ציפוי. צינור מעגל קטן של ציפוי במרכז כל עוגה. מעל כל אחד עם פרח אכיל פריחת. ייתכן שתעדיף להסיר את הפרח לפני אכילת הקאפקייק.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)1/4 כוס אגוזי מקדמיה טחונים1/4 כוס אגוזי מקדמיה טחונים11 קילו קישואים,קרם טרטרקרם טרטר48ריבס, קצוץ טרי או קפואפרחי פרחים אכיליםפרחי פרחים אכילים10largesתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר מגורען, מחולקסוכר מגורען, מחולק2(יכול להיות או להרחיק)מיץ לימון טרימיץ לימון טרי340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת מסקרפונה, מרוכךגבינת מסקרפונה, מרוכך2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפיית נייראפיית נייר1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים11 קילו קישואים,תמצית וניל ברורהתמצית וניל ברורה11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח חיטה רכה לכל מטרהקמח חיטה רכה לכל מטרה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאינסטנט פודינג לימוןאינסטנט פודינג לימון