קושימומחה
מוכן ב1 ש
מנות24
ציון בריאות1
מגזין

קאפקייקס שמפניה עם קרם חמאה איטלקי

קאפקייקס שמפניה עם קרם חמאה איטלקי
קאפקייקס שמפניה עם קרם חמאה איטלקי הוא צמחוני ומספק כ 24 מנות. יש קינוח זה 611 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 40 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-67 היו אומרים שזה פגע במקום. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה. ערב השנה החדשה יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. זה הוא זול מתכון לאוהדים של אוכל אמריקאי. אם יש לכם תמצית vanillan, חלבונים ביצה, שמפניהוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. עם כפית ציון של 24% המנה הזאת די גרועה. מתכונים דומים: קאפקייקס שמפניה עם קרם חמאה איטלקי, קאפקייקס שמפניה עם ציפוי מתוק שמפניה קרם חמאה, ו זכייה בעוגות פטל עם ציפוי שמפניה קרם חמאה.

הוראות

1
עבור העוגות: מחממים את התנור ל 350 מעלות F. קו מחבת מאפין עם 24 ספינות קאפקייקס. בקערה גדולה מאוד, מערבבים יחד את הקמח, הסוכר, אבקת אפייה, סודה לשתייה ומלח.
מרכיבים שתצטרך
על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים
שוש מחרוזת נעלייםשוש מחרוזת נעליים
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
גבינת מנצ'גו מגוררת, כמה חופניםגבינת מנצ'גו מגוררת, כמה חופנים
בישול פולנטהבישול פולנטה
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור
2
מוסיף את החלב, קיצור, שמפניה ווניל. לנצח על מהירות נמוכה עד בינונית במשך כ 30 שניות, או עד רק בשילוב. גירוד הקערה כל הזמן, לנצח על מהירות בינונית במשך 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
תפוחי עץ קלופים קצוצים (בערך 5 בינוניים)תפוחי עץ קלופים קצוצים (בערך 5 בינוניים)
שמפניהשמפניה
דבש הדריםדבש הדרים
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
1
שים את החלבונים ביצה בקערת הערבוב הגדולה של מערבל לעמוד מצויד מצורף whisk. שים 1 1/2 כוסות סוכר ו 1/2 כוס מים בסיר כבד ולהביא לרתיחה מעל בינוני לחום גבוה. להביא לשלב כדור רך (240 מעלות F), 4 עד 7 דקות. בינתיים, מקציפים את החלבונים ביצה במהירות גבוהה עד פסגות רכות טופס. עם המנוע פועל, בהדרגה להוסיף את הנותרים 1/2 כוס סוכר, ממשיך שוט עד פסגות בינוניות טופס. כאשר מי הסוכר מגיעים ל-240 מעלות צלזיוס, מעלים את המהירות לגובה ומוסיפים בהדרגה את מי הסוכר לחלבוני הביצה בזרם דק כדי להימנע מבישול החלבונים. השאר את המיקסר על גבוה במשך 2 דקות, ולאחר מכן להפחית את המהירות למדיום עד התערובת התקררה לטמפרטורת החדר, 5 עד 8 דקות. לאחר מקורר, להוסיף את החמאה במרווחים, גירוד הצדדים של הקערה עם מרית גומי.
מרכיבים שתצטרך
תוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
ציוד שתשתמש בו
כמו גבינות לטאקוכמו גבינות לטאקו
קינמון טחון, אגוז מוסקט טרי מגורר וציפורן טחון, מעורבבקינמון טחון, אגוז מוסקט טרי מגורר וציפורן טחון, מעורבב
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
1 ליטר (כ-4 כוסות) שמנת כבדה1 ליטר (כ-4 כוסות) שמנת כבדה
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
2
תוסיף את הווניל והשוט. צינור חמאה על גבי cupcakes מקורר. מתכון זה נוצר על ידי מתחרה במהלך תחרות בישול. מטבחי רשת המזון לא בדקו אותו לשימוש ביתי, ולכן, אנחנו לא יכולים לעשות שום ייצוג לגבי התוצאות.
מרכיבים שתצטרך
שוש מחרוזת נעלייםשוש מחרוזת נעליים
דבש הדריםדבש הדרים

מרכיבים

51 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמפניהשמפניה8תוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה8largesתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה3946 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתפוחי עץ קלופים קצוצים (בערך 5 בינוניים)תפוחי עץ קלופים קצוצים (בערך 5 בינוניים)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כוסות חמאה ללא מלח, קוביות, בטמפרטורת החדרכוסות חמאה ללא מלח, קוביות, בטמפרטורת החדר1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר לבןסוכר לבן