קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות17
מגזין

קארי אדום עם שרימפס וסוכר הצמד אפונה

קארי אדום עם שרימפס וסוכר הצמד אפונה
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל קארי אדום עם שרימפס & אפונה הצמד סוכר. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 564 קלוריות, 30 גרם חלבון ו 35 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %25 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. גשו לסופר וקנו עלי בזיליקום, חלב קוקוס, שמן צמחי ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. מתכון זה אופייני למטבח ההודי. מתכונים דומים: [] תבשיל קארי מוקפץ עם סוכר Snap & אפונה, שרימפס תאילנדי קארי עם אפונה הצמד, ו שרימפס בקארי עם אפונה הצמד סוכר.

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה עובד ממש טוב עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. שמורת דה מורגנזון צ ' נין בלאן עם 4.2 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 34 דולר לבקבוק.
De Morgenzon Reserve Chenin Blanc
De Morgenzon Reserve Chenin Blanc
שרדונה זהוב דקדנטי עם גוונים ירוקים, מציג ניחוחות של בריוש קלוי עם ריבה zesty. עמוד השדרה של סיד lemongrass עם הערות פרחוניות של יערה ו frangipani להגיח על החיך. וניל חם, עשיר וניואנס שקדים שמנת משתהים על הגימור.