קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 15 דק.
מנות6
ציון בריאות15
מגזין

קארי בקר בנגלדש אותנטי

קארי בקר בנגלדש אותנטי
המתכון בקארי בקר בנגלדש אותנטי יכול לספק את התשוקה ההודית שלך בערך 2 שעות ו-15 דקות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, ואת כל 30 מתכון יש 365 קלוריות, 30 גרם חלבון ו 25 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. אנשים רבים הכינו את המתכון הזה, ו-217 היו אומרים שהוא פגע במקום. אם יש לך מים, אבקת שום, כמון טחון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הדבק ג'ינג'ר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קינוח קפוא בטעם אננס מקדמיה כמו קינוח. זה עובד גם כמנה עיקרית. החלטנו המתכון הזה מגיע לו ציון כף של 74%. נסו קארי בקר בנגלדש אותנטי, עוף קארי ג'מייקני אותנטי, ו קארי שרימפס אותנטי וקל (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים שמן זית במחבת מעל חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים בצל; מבשלים ומערבבים עד הבצל התרכך והפך שקוף, על 5 דקות. להפחית את החום בינוני נמוך ולהמשיך בישול ערבוב עד הבצל הוא מאוד רך וחום כהה, 15 עד 20 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
3
מערבבים את השום, צ 'ילי ירוק, להדביק ג' ינג ' ר, זרעי הל, שיני, ומקלות קינמון. מבשלים ומערבבים עד השום מתחיל חום, 3 עד 5 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
מקל קינמוןמקל קינמון
זרעי הלזרעי הל
הדבק ג ' ינג ' רהדבק ג ' ינג ' ר
פלפל צ ' ילי ירוקפלפל צ ' ילי ירוק
ציפורןציפורן
שוםשום
4
מערבבים כמון, כוסברה, כורכום, אבקת שום, פלפל קאיין, ומים לתערובת הבצל. מבשלים עד שרוב המים התאדו והתערובת התעבה.
מרכיבים שתצטרך
פלפל קאייןפלפל קאיין
אבקת שוםאבקת שום
כוסברה.כוסברה.
כורכוםכורכום
כמוןכמון
בצלבצל
מיםמים
5
מערבבים חתיכות צ ' אק בשר עד מצופה בתערובת תבלינים; מבשלים מעל חום בינוני-נמוך, ערבוב מדי פעם, עד הבשר מבושל דרך ומכרז, על 1 עד 1 1/2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
בקרבקר

ציוד

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה עובד ממש טוב עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסייתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן-אך הלבנים החומציים הללו משתלבים עם מספר ארוחות מסורתיות, חריפות או לא. הברון הרצוג שנין בלאן (OU Kosher) עם דירוג של 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
הברון הרצוג שנין בלאן (OU Kosher)
הברון הרצוג שנין בלאן (OU Kosher)
פה טרי ועגול מרגיש עם הערות פירותי אינטנסיבי של נקטרינה, דומדמניות ואורן עם גימור בהיר, נקי. יין רב תכליתי ליהנות עם מאכלים אתניים מתובלים מסינית להודית. גם נהדר כמו אפריטיף.