קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות28
מגזין

קארי חומוס קל וטעים

קארי חומוס קל וטעים
קארי חומוס קל, טעים נטול גלוטן,, חלב חינם, ו pescatarian מנה עיקרית. המתכון הזה מכסה %33 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 546 קלוריות, 15 גרם חלבון ו 34 גרם שומן. והוא יספק כ 4 מנות. 53 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. כמה אנשים באמת אהבו את המנה ההודית הזאת. גשו לסופר וקנו עלי בזיליקום חתוכים, דבש, רוטב דגים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הדבש אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת זנגביל דבש כקינוח. נסו קארי חומוס קל, קארי חומוס בריא קל, ו קארי חומוס קל עם אורז קוקוס (מתכונים דומים).

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי בזיליקום חתוכים, בתוספת עלים שלמים קטנים לקישוטעלי בזיליקום חתוכים, בתוספת עלים שלמים קטנים לקישוט397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/2 כוס שמן זית כתית מעולה גויה1/2 כוס שמן זית כתית מעולה גויה397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץצ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץ397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות קצוץעגבניות קצוץ4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר פרוסגזר פרוס4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרחים כרוביתפרחים כרובית1(יכול להיות או להרחיק)זרעי כוסברהזרעי כוסברה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)בצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב דגים (או רוטב דגים טבעוני )רוטב דגים (או רוטב דגים טבעוני )1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףצרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)דבש (או סירופ אגבה, להסתגלות טבעונית)דבש (או סירופ אגבה, להסתגלות טבעונית)2(חוֹרֶף)שמןשמן1(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, חתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ'תפוחי אדמה רדומים, חתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ'4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתפוחי אדמה פרוסיםתפוחי אדמה פרוסים2(חוֹרֶף)6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמלאי (עוף או ירקות)מלאי (עוף או ירקות)

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה עובד ממש טוב עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות Tanian et וינסנט Careme Terre Brulee Chenin Blanc. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 16 דולר לבקבוק.
Tania et Vincent Careme Terre Brulee Chenin Blanc
Tania et Vincent Careme Terre Brulee Chenin Blanc
# 65 יין צופה העליון 100 של 2019a קהל נעים Chenin Blanc לכל אירוע, זה בקבוק שופע מספק הערות של יערה והדרים אשר מאוזנים על ידי חומציות בהירה, חלקה.