קושיקל
מוכן ב25 דק.
מנות5
ציון בריאות13
מגזין

קארי חזיר קוקוס תאילנדי

קארי חזיר קוקוס תאילנדי
קארי חזיר קוקוס תאילנדי דורש סביב 25 דקות מההתחלה ועד הסוף. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, ואת המתכון כולו 30 יש 464 קלוריות, 20 גרם חלבון ו 40 גרם של שומן למנה. מתאים ל-5 מנות. רק מעטים מאוד אהבו את המנה העיקרית. מתכון זה אופייני למטבח ההודי. . אם יש לכם רוטב קארי קוקוס מוקפץ, חזיר, שמן צמחיוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הקוקוס אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות שיבולת שועל קוקוס פטל שוקולד מרי (עם שמן קוקוס!) כקינוח. נסו חזיר תאילנדי & בוטנים קוקוס קארי אדום עם אורז בטטה, כופתאות חזיר בקארי ירוק תאילנדי ברוטב קוקוס עם שאלוט מטוגן פריך, ו קארי אדום קוקוס תאילנדי צמחוני חריף עם אורז קוקוס-זעפרן (מתכונים דומים).

הוראות

1
שמן חום בסיר גדול מעל חום גבוה; לבשל חזיר בשמן חם עד השחמה לחלוטין, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חזירחזיר
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
יוצקים רוטב מוקפץ לתוך הסיר, מביאים לרתיחה, ומבשלים עד חזיר מבושל דרך, 15 עד 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מערבבים רוטב ומטגניםמערבבים רוטב ומטגנים
חזירחזיר
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ הם בחירות נהדרות עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. Nigl Freiheit Gruner Veltliner עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
Nigl Freiheit Gruner Veltliner
Nigl Freiheit Gruner Veltliner
# 48 Wine Spectator Top 100 של 2018אף מקסים, ניחוחות של תפוחים צהובים, אופי פירותי עדין, מעט צמיג, חומציות חיה ומשולבת יפה, יורד היטב, גוונים מינרליים פיקנטיים מתובלים בגימור.