קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות3
ציון בריאות83
מגזין

קארי קינואה ירקות

קארי קינואה ירקות
ירקות קינואה קארי יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, ומתכון צמחוני יש 527 קלוריות, 28 גרם חלבון ו 15 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %46 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתאים ל-3 מנות. מתכון זה מ פיפ ו דבי יש 3 אוהדים. מתכון לאוהדים של אוכל הודי. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. גשו לסופר וקנו שמן קנולה, קינואה, יוגורט יווני ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב אבקת קארי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,גלידת קארי עם מנגו ופיסטוק כקינוח. נסו קערות קארי ירקות קינואה, קערות קארי ירקות קינואה, ו קערות קינואה ירקות קלויים קארי (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

הודי עובד ממש טוב עם Gruener Veltliner, ריזלינג, נוצץ רוזה. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Schloss Gobelsburg Schlosskellerei Gobelsburger גרונר Veltliner. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 19 דולר.
Schloss Gobelsburg Schlosskellerei Gobelsburger Gruner Veltliner
Schloss Gobelsburg Schlosskellerei Gobelsburger Gruner Veltliner
ריחני מאוד עם whiffs של שזיף עסיסי mirabelle. כל כך מפתה ומבטא בגלוי עם מגע פיליגרן נעים. קומפקטי אך תוסס וחזק. הערות פירות אבן משובחות. שכבות של נימים עדינים וגימור עסיסי נחמד.