קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות8
ציון בריאות9
מגזין

קארי של בשר Zanzibar

קארי של בשר Zanzibar
המתכון קארי של בשר Zanzibar מוכן בסביבות 1 שעה ו -30 דקות והוא בהחלט יוצא מן הכלל ללא גלוטן וללא לקטוז אפשרות לאוהבי אוכל הודי. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 425 קלוריות, 23 גרם חלבון ו 25 גרם של שומן כל אחד. אם יש לכם סעיף כתום, צ'אטני מנגו, שן שום, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב מיץ לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות לימון עם ציפוי לימון {מחווה לרוקסן} כקינוח. זה עובד היטב כמנה עיקרית במחיר סביר. נסו Goan בשר קארי עם חומץ: בקר Vindaloo, פשטידת בקר וקארי, ו קארי בקר (מתכונים דומים).

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבננות לחתוך 1/4 אינץ ' קוביות טפטף עם מיץ לימוןבננות לחתוך 1/4 אינץ ' קוביות טפטף עם מיץ לימון907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צ'אק צלי בקר, לחתוך בקוביות 3/4 אינץצ'אק צלי בקר, לחתוך בקוביות 3/4 אינץ0(יכול להיות או להרחיק)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקוקוס, מגורד, מגוררקוקוס, מגורד, מגורר2(חוֹרֶף)עמילן תירסעמילן תירס1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמלפפון, בקוביות 1/2 אינץמלפפון, בקוביות 1/2 אינץ11 קילו קישואים,בצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל מטוגן, פרוסותבצל מטוגן, פרוסות1שן שום, כתוששן שום, כתוש4(חוֹרֶף)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'אטני מנגוצ'אטני מנגו4(חוֹרֶף)שמן או 4 כפות מרגרינהשמן או 4 כפות מרגרינה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל, קצוץ דקבצל, קצוץ דק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמקטע כתוםמקטע כתום11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים11 קילו קישואים,כורכוםכורכום4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ הם בחירות נהדרות עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. אתה יכול לנסות Laurenz V מקסים Gruner Veltliner. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 28 דולר לבקבוק.
Laurenz V מקסים גרונר Veltliner
Laurenz V מקסים גרונר Veltliner
ניחוחות של תפוחים בשלים spiciness Veltliner טיפוסי להתחתן כדי ליצור מרתקזר פירות. על החיך, היין רך ועסיסי, נתמך על ידי פירות עדיניםחומציות. הרמוני מאוד, המאפשר שתייה חלקה לחלוטין. פשוט מקסים!