קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות5
ציון בריאות7
מגזין

קארי תפוחי אדמה סרי לנקה II

קארי תפוחי אדמה סרי לנקה II
המתכון קארי תפוחי אדמה סרי לנקה השני מוכן בערך 30 דקות. וזה בהחלט מדהים ללא גלוטן, 30 כולו, וטבעוני אפשרות לאוהבי אוכל הודי. מתאים ל-5 מנות. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה סביב 3 גר' של חלבון, 17 גרם של שומן, וסך הכל 194 קלוריות. אם יש לכם תפוחי אדמה, מים, אבקת זעפרןוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. . נסו קארי עוף סרי לנקה, קארי שעועית רץ סרי לנקה, ו קארי דגים סרי לנקה, Ketoified (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים את תפוחי האדמה, מלח, קרם קוקוס, צ ' ילי ירוק, עלי קארי, פלפל קאיין, אבקת זעפרן, שום, ומים בסיר. מבשלים מעל חום בינוני, ערבוב לעתים קרובות, עד קרם קוקוס מתעבה, על 15 עד 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פלפל קאייןפלפל קאיין
קרם קוקוסקרם קוקוס
עלי קאריעלי קארי
פלפל צ ' ילי ירוקפלפל צ ' ילי ירוק
תפוח אדמהתפוח אדמה
זעפרןזעפרן
שוםשום
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
בדוק את תפוחי האדמה עבור doneness על ידי פירסינג אותם עם קצה סכין קילוף. כאשר תפוחי האדמה רכים, להסיר את המחבת מהחום.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
ציוד שתשתמש בו
סכיןסכין
מחבתמחבת
3
בואו לעמוד במשך 5 דקות לפני ההגשה.
4
מגישים עם אורז רגיל.
מרכיבים שתצטרך
אורזאורז

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה עובד ממש טוב עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. החיבור Chenin Blanc תערובת עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
תערובת שנין בלאן מסה
תערובת שנין בלאן מסה
יין לבן עתיק, שנין בלאן, שימש כעוגן של יין זה ונתן לו את פריותו העזה וחומצותו המרעננת. Viognier מוסיף הערות פרחוני מתובל ועשיר רך, מושך אל החיך. מושלם עם פירות ים ועוף בגריל.