קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות4
ציון בריאות4
מגזין

קומפוט/סנדלר של פליאו ברי

קומפוט/סנדלר של פליאו ברי
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכונים דרומיים, אז נסו לפתן/סנדלר של פליאו ברי. צופה הדמות שלך? המתכון הידידותי לאיש מערות, ללא גלוטן, ראשוני ופודמפה יש 179 קלוריות, 4 גרם חלבון, ו 13 גרם שומן למנה. אתה מקבל תוספת שמגישה 4. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו ארוחת שקדים, מים, חלב קוקוס, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות. זה הביא לך את כולםמתכונים. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 35%. הציון הזה לא כל כך יוצא מן הכלל. נסו עוגות עוגת גבינה משולשת מועדפות עם זיגוג שמנת חמוצה, קומפוט פירות יער מעורב, קצפת טרייה, קרום קרקר גרהם, קציר פירות קומפוט סנדלר, ו ברי קומפוט (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים פירות יער בסיר על אש בינונית. מכסים בסיר ומבשלים עד פירות יער לרכך ולהתחיל להתפרק, כ -5 דקות. אם פירות יער נראים יבשים בעת הבישול, הוסיפו לסיר 1 כפית מים.
מרכיבים שתצטרך
פירות יערפירות יער
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מסירים מהאש.
3
הקציפו חלב קוקוס וקינמון יחד בקערה.
מרכיבים שתצטרך
חלב קוקוסחלב קוקוס
קינמוןקינמון
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
4
מעבירים פירות יער לקערה; יוצקים תערובת חלב קוקוס על פירות יער ומפזרים מעל ארוחת שקדים.
מרכיבים שתצטרך
חלב קוקוסחלב קוקוס
קמח שקדיםקמח שקדים
פירות יערפירות יער
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום בתפריט? נסה להתאים עם ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, ואילו זינפנדל נהדר עם מנות ברביקיו. אתה יכול לנסות את דוקטור ה. תאניש (ארבן מיללר-בורגרף) ברנקסטלר דוקטור ריזלינג קבינט. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -28 דולר לבקבוק.
דוקטור ה. תאניש (ארבן מ ' מילר-בורגרף) ברנקסטלר דוקטור ריזלינג קבינט
דוקטור ה. תאניש (ארבן מ ' מילר-בורגרף) ברנקסטלר דוקטור ריזלינג קבינט
היין מציג זר בולט של פירות אדומים וצהובים בשלים מאוד עם תווים אקזוטיים ומעט חריפים עם חומציות משולבת היטב. המינרליות הסלטית האופיינית כל כך למוזל מוסיפה מורכבות נוספת.יין זה תואם מאכלים עדינים מצוין. נסה את היין הזה עם עגל, רכיכות, עוף קלוי או דגים.