קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות7
מגזין

קונסומה למונגראס עם כדורי מצות, כרישה ופטריות שיטאקה

קונסומה למונגראס עם כדורי מצות, כרישה ופטריות שיטאקה
Consomme Lemongrass עם כדורי מצות, כרישה, פטריות שיטאקה יכול להיות רק תוספת אתה מחפש. מנה אחת מכילה 255 קלוריות, 15 גרם חלבון ו 12 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 8 מנות. גשו לסופר וקנו אוכל מצות, פטרוזיליה, קונסומה למונגראס, ועוד מספר מצרכים לעשות היום. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו קינואה עם כרישה ופטריות שיטאקה, חומוס עם פסטרמה, כרישה ופטריות שיטאקה, ו ריזוטו עם כרישה, פטריות שיטאקה, וכמהין (מתכונים דומים).

הוראות

1
הפוך כדורי מצות
מרכיבים שתצטרך
2
בקערה גדולה, להקציף יחד שמן וביצים. מערבבים בצואה ומלח עד מעורבב היטב. מערבבים במלאי 1/4 כוס. מכסים את הבלילה ומקררים עד קר ומוצק, לפחות 20 דקות ועד 1 יום.
מרכיבים שתצטרך
3
קו גיליון אפייה גדול עם ניילון לעטוף או נייר קלף. באמצעות ידיים רטובות, מאוד בעדינות צורה הבלילה לתוך כ 16 כדורים, כל אחד על 2 אינץ ' בקוטר. סדר על גיליון מוכן.
מרכיבים שתצטרך
4
בסיר מלאי גדול מעל חום גבוה, להביא מלאי שנותר לרתיחה. בעדינות לזרוק כדורים לתוך מלאי, לחזור לרתיחה, ולאחר מכן להפחית את החום נמוך, לכסות, ומבשלים עד הכדורים הם מכרז מבושל דרך, כ 40 דקות. (כדורי מצות ניתן לבשל עד 1 יום קדימה. מקררים מלאי וכדורים בנפרד לחמם כדורים לפני ההגשה על ידי רותח במלאי 5 דקות.)
מרכיבים שתצטרך
1
חותכים כרישה לרוחב לאורכים 2 אינץ', ואז דק חתך לאורכו. לשטוף רצועות כרישה בקערה של מים קרים,להסעיר, ואז להרים ולייבש לטפוח.
מרכיבים שתצטרך
2
בסיר בינוני מעל חום גבוה, להביא 4 כוסות מים מומלחים לרתיחה. להפחית את החום נמוך, להוסיף כרישה, בעדינות ומבשלים, חשוף, עד מכרז, על 7 דקות. באמצעות כפית מחוררת, להעביר כרישה לקערה קטנה.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים פטריות למים ומבשלים בעדינות, חשוף, עד רך, על 10 דקות. באמצעות כפית מחוררת, להעביר פטריות לקערה קטנה שנייה. מכסים ירקות וחמים. (ירקות ניתן לחלוט עד 1 יום קדימה ומקורר, מכוסה. לחמם מחדש על ידי רותח במים 30 שניות לפני שתמשיך.)
מרכיבים שתצטרך
1
באמצעות כף מחוררת, לחלק כדורים בין 8 קערות מרק. (להשליך מלאי שבו כדורים היו מבושלים.) למעלה עם כרישה ופטריות. מצקת מרק חם מעל ומפזרים פטרוזיליה.
מרכיבים שתצטרך
2
מגישים באופן מיידי.