קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות37
מגזין

קורמה קארי: בשר עיזים עם במיה

קורמה קארי: בשר עיזים עם במיה
זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, גשו לסופר וקנו במיה, מלח, יוגורט ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש ב יוגורט רגיל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,5 דקות יוגורט קפוא אפרסק בריא כקינוח. מתכונים דומים: כבש קורמה קארי, Kaye Korma Curry, ו משחת קארי קורמה.

הוראות

1
יום לפני: לשטוף את בשר העז ביסודיות להתייבש עם מגבות נייר.לחלץ את הזרעים מתרמילי הל. במכתש ועלי, לטחון את זרעי הל. לרסק את כל כינים ולאסוף על 3/4 כפית הל powder.In בלנדר או מיני בלנדר אם יש לך אחד, להפוך את בצל מטוגן לתוך חלק טהור.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים כ-2-3 כפות מים לזרימה חלקה יותר. הגדר aside.In סיר גדול ועמוק מחמם את השמן. מטגנים את זרעי הכמון.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים את הדבק שום ג ' ינג 'ר, אבקת צ' ילי אדום, garam masala, אבקת הל, 1 כפית אבקת פפריקה ואבקת כורכום. ברגע שזה מוזהב וריחני, מוסיפים את חתיכות הבשר. מערבבים מעל חום גבוה עד שכל הלחות מהבשר התאדתה (כ 5 עד 8 דקות).
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים כ 1 כוס של רסק בצל מטוגן, רוטב עגבניות ויוגורט. לבשל במשך כ 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
5
הוסף כ -2 עד 3 כוסות מים. זה אמור לכסות את בשר העז. מביאים לרתיחה מלאה, ואז להנמיך את החום בינוני נמוך. מכסים במכסה בצורת כיפה כדי לאפשר לאדים ליפול חזרה בסיר. מבשלים כ -30 דקות, ערבוב לעתים קרובות.מתבלים במלח. מביאים לרתיחה מלאה עוד פעם אחת, לכסות עם המכסה. כבה את החום ותן להתקרר לחלוטין. צ ' יל במקרר בין לילה (במידת האפשר).למחרת:מחממים את התנור ל 191°.In מרגמה ועלי, לטחון 3/4 כפית של חוטי זעפרן לאבקה דקה. מחממים מחדש את צלחת העז על גבי התנור.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיף את הדבק בצל מטוגן הנותרים; זה יוסיף מתיקות טבעית למנה.
מרכיבים שתצטרך
7
מוסיפים את הזעפרן לרוטב הממותק.
מרכיבים שתצטרך
8
מוסיפים על כוס מים לתוך מרגמה ועלי לאסוף כל אבקת זעפרן הנותרים (זעפרן הוא די יקר, אז לא לבזבז אותו!).
מרכיבים שתצטרך
9
יוצקים את נוזל הזעפרן לתוך הרוטב. לעבות את הרוטב עם שקדים flour.In מחבת קטנה, להמס את הגיי עם צ ' ילי מיובש כולו. ברגע שהגאי נמס, מוסיפים את שאר הפפריקה.
מרכיבים שתצטרך
10
תעביר את הגהי לצלחת העזים. השאר על אש נמוכה לעוד 2 דקות.Prepping את במיה: לקצץ את הגבעולים של במיה אבל לא להסיר אותם לחלוטין; אתה לא רוצה לנקב את הירקות. לשטוף אותם, להסיר כמה שיותר מים ככל האפשר טפטוף עם חצי מיץ לימון. הגדר aside.In סיר נפרד, לבשל את הבמיה במים רותחים במשך כ 4 דקות עד שהם משנים צבע; לטאטא יבש על מגבות נייר.
מרכיבים שתצטרך
11
חותכים כל במיה לשלישים. מתבלים במלח.זמן הרכבה:הקפד לכסות את הידית של הסיר עם רדיד אלומיניום (אז זה לא נמס) או כי הסיר הוא חסין לתנור.להתאים תיבול של הקארי.
מרכיבים שתצטרך
12
מוסיפים את הבמיה, נענע וכוסברה לרוטב.
מרכיבים שתצטרך
13
מפזרים פלפל שחור.לאטום את הסיר עם גיליון אלומיניום ולכסות את הסיר.
מרכיבים שתצטרך
14
מניחים על הכיריים מעל חום גבוה במשך כ 2-3 דקות. קיטור צריך לברוח מהסיר. מיד להעביר לתנור חם ואופים במשך כ 8-10 דקות.
15
הסר מהתנור. אפשר להגדיר לפחות 15 דקות. אל תסיר את המכסה.
16
מגישים חם עם מעט זעפרן ואורז בסמטי בטעם חמאה או רוטי (לחם הודי שטוח).בתאבון!
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן קנולה (או כל שמן ניטרלי)שמן קנולה (או כל שמן ניטרלי)6תרמילי הלתרמילי הל2(חוֹרֶף)כוסברה (אופציונלית)כוסברה (אופציונלית)11 קילו קישואים,3 תפוחי אדמה רדומים, חתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ'3 תפוחי אדמה רדומים, חתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ'2(חוֹרֶף)עלי נענע טרייםעלי נענע טריים2(יכול להיות או להרחיק)גארם מסאלהגארם מסאלה2(חוֹרֶף)ghee (חמאה מזוקקת; ראה טיפים)ghee (חמאה מזוקקת; ראה טיפים)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רסק שום ג'ינג'ר (ראה טיפים)רסק שום ג'ינג'ר (ראה טיפים)2(חוֹרֶף)שקדים טחוניםשקדים טחונים1לימוןלימון907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר עיזיםבשר עיזים454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)במיה (ראה טיפים)במיה (ראה טיפים)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1-בצל צהוב (על 2 בצל)1-בצל צהוב (על 2 בצל)2(יכול להיות או להרחיק)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי1(יכול להיות או להרחיק)פלפל שחורפלפל שחור2(חוֹרֶף)יוגורט רגיליוגורט רגיל2צ'ילי אדום מיובשצ'ילי אדום מיובש11 קילו קישואים,אבקת צ'ילי אדוםאבקת צ'ילי אדום1(יכול להיות או להרחיק)חוטי זעפרןחוטי זעפרן1(יכול להיות או להרחיק)1-מלח1-מלח0(יכול להיות או להרחיק)אבקת כורכוםאבקת כורכום

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ הם בחירות נהדרות עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. Gruner האורגני Pratsch Veltliner עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
Pratsch אורגני Gruner Veltliner
Pratsch אורגני Gruner Veltliner
100% מוסמך גרונר אורגני Veltliner. יין זה הוא צמחים, טרי ומתובל עם הערות של פלפל לבן, תפוח והדר על החיך.